Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Čínský svaz automobilek odvolal závazek šestnácti společností, které se chtěly vyhnout abnormální cenotvorbě

Elektromobil X7 od čínské automobilky Xpeng
Profimedia
 ČTK

Čínský svaz výrobců automobilů CAAM kvůli antimonopolnímu zákonu odvolal čtvrteční příslib 16 automobilek, že se vyhnou "abnormálnímu stanovování cen".

Reklama

Závazek automobilek sdružených ve svazu CAAM, jako jsou výrobci elektromobilů Nio, Li Auto a Xpeng, přijala i americká Tesla. Interpretoval se jako projev příměří v cenové válce, kdy snižování cen ml ohrožuje ziskovost celého odvětví, napsala agentura Reuters.

Svaz CAAM v prohlášení uznal, že závazek ohledně stanovování cen porušil čínský antimonopolní zákon. Prohlásil, že jej ze seznamu přijatých závazků vyškrtne. Dodal, že na své členy dohlédne, aby dodržovali antimonopolní zákon, ceny stanovovali nezávisle na sobě, a vedli tak spravedlivou hospodářskou soutěž.

Továrna SIAC MOTOR

Čínská automobilka SAIC Motor má v plánu postavit továrnu v Evropě

Největší čínská automobilka SAIC Motor má v plánu postavit svou továrnu v Evropě. Vyrábět se v ní mají pouze automobily na elektrický pohon, píše server BBC News. Čínský koncern vlastní anglickou značku MG, výroba těchto vozů v Británii však skončila v roce 2016. Čínská automobilka tvrdí, že v loňském roce prodala v Evropě přes 100 tisíc vozů.

Přečíst článek

Americký výrobce elektromobilů, který vede Elon Musk, začal koncem loňského roku snižovat ceny v Číně. To přimělo další velké značky, aby se na začátku roku 2023, kdy se prodeje zpomalily, připojily s výraznými slevami.

V pátek Tesla zavedla globální program, který umožňuje kupujícím získat dodatečné slevy prostřednictvím doporučení od stávajících zákazníků. Tuto strategii tradiční výrobci automobilů používají ke zvýšení prodeje už dlouho.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme