Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Apple má trable s výrobou Vision Pro, firma odložila plány na cenově dostupnější verzi

Společnost Apple byla nucena výrazně snížit odhad výroby své náhlavní soupravy pro rozšířenou realitu Vision Pro
ČTK
 ČTK

Společnost Apple byla nucena výrazně snížit odhad výroby své náhlavní soupravy pro rozšířenou realitu Vision Pro kvůli složitému designu a potížím při výrobě.

Reklama

Navíc Apple odložil i plány na cenově dostupnější verzi, uvedl server Financial Times. Americká společnost představila Vision Pro, která je vyvrcholením více než sedmiletého vývoje, na počátku minulého měsíce. Ve Spojených státech má být k dispozici začátkem příštího roku za cenu 3499 dolarů (76 300 korun). To je více než trojnásobek nejdražší náhlavní soupravy pro smíšenou a virtuální realitu firmy Meta, majitele Facebooku.

Pouze několik set tisíc kusů

Jediným smluvním výrobcem náhlavní soupravy pro Apple je čínská firma Luxshare. Podle zdrojů se čínská firma připravuje v příštím roce na výrobu méně než 400 tisíc kusů Vision Pro. Podle FT však měl Apple interní cíl prodat za prvních 12 měsíců až jeden milionů kusů náhlavní soupravy. Apple a Luxshare na žádost o komentář nereagovaly.

Index S&P 500 vzrostl v pololetí o 16 procent

Americké akciové trhy letí vzhůru. Nasdaq si za pololetí připsal téměř 33 procent

V prvním pololetí se dařilo hlavně americkým akciovým trhům. Nejsledovanější akciový index S&P 500 vzrostl od začátku roku o více než 16 procent. Jeho výkonnost zastínil technologický index Nasdaq Composite, který si připsal téměř 33 procent, uvedl analytik společnosti Portu Lukáš Raška.

Přečíst článek

Dva blíže neidentifikovaní čínští dodavatelé komponentů pak uvedli, že Apple v prvním roce požaduje dodávky pouze pro 130 tisíc až 150 tisíc kusů.

Hlavním problémem je výroba micro-OLED obrazovek pro zařízení, uvedl FT. Apple není spokojen s produktivitou dodavatelů. Pro prototyp vyrobila obrazovky firma Sony ve spolupráci s výrobcem čipů TSMC.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme