Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Apple má trable s výrobou Vision Pro, firma odložila plány na cenově dostupnější verzi

Společnost Apple byla nucena výrazně snížit odhad výroby své náhlavní soupravy pro rozšířenou realitu Vision Pro
ČTK
 ČTK

Společnost Apple byla nucena výrazně snížit odhad výroby své náhlavní soupravy pro rozšířenou realitu Vision Pro kvůli složitému designu a potížím při výrobě.

Navíc Apple odložil i plány na cenově dostupnější verzi, uvedl server Financial Times. Americká společnost představila Vision Pro, která je vyvrcholením více než sedmiletého vývoje, na počátku minulého měsíce. Ve Spojených státech má být k dispozici začátkem příštího roku za cenu 3499 dolarů (76 300 korun). To je více než trojnásobek nejdražší náhlavní soupravy pro smíšenou a virtuální realitu firmy Meta, majitele Facebooku.

Pouze několik set tisíc kusů

Jediným smluvním výrobcem náhlavní soupravy pro Apple je čínská firma Luxshare. Podle zdrojů se čínská firma připravuje v příštím roce na výrobu méně než 400 tisíc kusů Vision Pro. Podle FT však měl Apple interní cíl prodat za prvních 12 měsíců až jeden milionů kusů náhlavní soupravy. Apple a Luxshare na žádost o komentář nereagovaly.

Index S&P 500 vzrostl v pololetí o 16 procent

Americké akciové trhy letí vzhůru. Nasdaq si za pololetí připsal téměř 33 procent

V prvním pololetí se dařilo hlavně americkým akciovým trhům. Nejsledovanější akciový index S&P 500 vzrostl od začátku roku o více než 16 procent. Jeho výkonnost zastínil technologický index Nasdaq Composite, který si připsal téměř 33 procent, uvedl analytik společnosti Portu Lukáš Raška.

Přečíst článek

Dva blíže neidentifikovaní čínští dodavatelé komponentů pak uvedli, že Apple v prvním roce požaduje dodávky pouze pro 130 tisíc až 150 tisíc kusů.

Hlavním problémem je výroba micro-OLED obrazovek pro zařízení, uvedl FT. Apple není spokojen s produktivitou dodavatelů. Pro prototyp vyrobila obrazovky firma Sony ve spolupráci s výrobcem čipů TSMC.

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Apple uvedl na americký trh brýle pro rozšířenou i virtuální realitu Vision Pro

Apple nabídne své Vision Pro i v dalších zemích mimo USA. Češi si zatím počkají

Přečíst článek
Doporučujeme