Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Buduj značku

Buduj značku

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.

276: Marcela Linhartová, Eva Janoušková: Jako malá módní značka se věnujeme klientům individuálně
podcast

276: Marcela Linhartová, Eva Janoušková: Jako malá módní značka se věnujeme klientům individuálně

Jak se pozná úspěšná módní přehlídka? Jaké to bylo zakládat před 30 lety módní značku? Jaké byly podnikatelské začátky? Čím si vysvětlují, že jejich značka přečkala? Proč je podle ní v podnikání důležitý lidský faktor? Jak se měří úspěch módní značky? Jak se vybírali lidé do týmu?
Přečíst článek
275: Vojtěch Sucharda: S klienty se rád bavím ne jako právník, ale jako kdybych byl jejich partner
podcast

275: Vojtěch Sucharda: S klienty se rád bavím ne jako právník, ale jako kdybych byl jejich partner

Jak začínal? Jak se mu daří budovat mezinárodní síť? V čem spočívá funkce vedoucího advokáta? Co znamená spojení „podnikavější právníci"? Oceňují klienti, že se s nimi baví jako s partnery? Jaké existují produkty v oblasti práva? Jak se od sebe liší jednotlivé transakce? Může si dovolit advokacie klasické firemní procesy?
Přečíst článek
274:  Jan Svatoš: Věřím, že dojde k rozmachu low-code platforem. Zároveň doufám, že se pročistí trh
podcast

274: Jan Svatoš: Věřím, že dojde k rozmachu low-code platforem. Zároveň doufám, že se pročistí trh

Co low-code jako takový znamená? Jaké jsou výhody a nevýhody? Jaké platformy se označují jako low-code? Kdo by měl vybrat tu správnou platformu? Jak může reálně fungovat napojení na systémy třetích stran? Co předpovídá low-code jako takovému do budoucna?
Přečíst článek
273: David Krobot: Důležité je sledovat lidi, jak a proč daný produkt používají
podcast

273: David Krobot: Důležité je sledovat lidi, jak a proč daný produkt používají

Kdy začal příběh projektu Lobey? Jakým způsobem se snažil porozumět trh? Jak se adaptovali tři muži ve světě žen? Jak dokázal skloubit podnikání s rodinou? Co je pro něj konkurence? Jaké má vyhlídky? Kam se chce posunout dál? 
Přečíst článek
272: Marek Navrátil: Vzdělání ukazuje na určitou trpělivost, motivaci, schopnost dosáhnout cíle
podcast

272: Marek Navrátil: Vzdělání ukazuje na určitou trpělivost, motivaci, schopnost dosáhnout cíle

Dokáže jej ještě něčím člověk překvapit? Čím konkrétně? Chovají se zaměstnanci stále stejně? V čem všem se doba změnila? Využívá se ještě životopis? Má smysl uvádět v životopise vzdělání? Na co by se měl dívat při své práci recruiter? Jaké změny přinesl covid-19? Najdou se mezi nimi i pozitivní věci?
Přečíst článek
271: Jitka Gosman Richtrová: Baví mě látky, baví mě střihy. Ale i komunikace s lidmi
podcast

271: Jitka Gosman Richtrová: Baví mě látky, baví mě střihy. Ale i komunikace s lidmi

Čím ji oslovila móda? Jak je náročné podnikání v módě? Co vše to obnáší, aby člověk na tomto poli prorazil? Jak oblečení ovlivňuje to, jak se člověk cítí? Co pro ni bylo v začátcích nejtěžší? Jakou měla motivaci? Proč je důležité umět naslouchat klientovi? A jak je důležitý při její práci time management?
Přečíst článek
270:  Jan Svatoš: Využití low-code platforem poroste. Umožňuje to šetřit náklady a čas
podcast

270: Jan Svatoš: Využití low-code platforem poroste. Umožňuje to šetřit náklady a čas

Jakým největším výzvám čelí? Co znamená low-code? Co vše následně může uživatel s danou platformou dělat? Jak velký musí být člověk odborník, aby mohl s low-pracovat? V jaké fázi vývoje se low-code platformy nacházejí? Jak dlouho se rozvíjejí? Komu by low-code nedoporučoval?
Přečíst článek
269: Šárka Štrossová: V Česku je těžké najít „salesáka” tělem i duší
podcast

269: Šárka Štrossová: V Česku je těžké najít „salesáka” tělem i duší

Jaké byly začátky WebExpa? Jak se dostala do vedení této akce? Jak je těžké vytvořit program? Jak dlouho se vytváří? Jak moc řeší byznysovou stránku akce? Co je pro ni na vedení firmy nejtěžší? Jak se vlastně dělá dobrý sales v oblasti eventů? S jakými komunitami spolupracuje? 
Přečíst článek
268: Marek Kříž: Od začátku jsme firmu stavěli pragmaticky a bez investorů
podcast

268: Marek Kříž: Od začátku jsme firmu stavěli pragmaticky a bez investorů

Jak vypadaly jeho podnikatelské začátky? Kdy si založil první e-shop? Doporučil by v dnešní době někomu zakládat full service marketingovou agenturu? Jakým největším výzvám čelil? Co je dle jeho slov základní výbavou podnikatele? Jak dlouho trvá vytvořit startup? 
Přečíst článek
267: Petr Hlaváček: Od začátku jsme věděli, že chceme dělat nejlepší rukavice na celém světě
podcast

267: Petr Hlaváček: Od začátku jsme věděli, že chceme dělat nejlepší rukavice na celém světě

Co jej vedlo k jeho projektu? Co bylo jeho cílem? Jak rychle se vytvořila komunita zájemců o brankářské vybavení? Jak se snaží tuto komunitu udržet? Co už by nikdy nezopakoval? Jak probíhají jednání s dodavateli? Jak jeho byznys ovlivnila koronavirová pandemie? Proč se cena za rukavice šponuje kolikrát velmi nahoru? 
Přečíst článek
266: Pavel Klein: Podnikání je vždy sinusoida. Důležité je, aby oscilovala nad nulou
podcast

266: Pavel Klein: Podnikání je vždy sinusoida. Důležité je, aby oscilovala nad nulou

V čem byly podle něj specifické devadesáté roky? Na jaké fáze své podnikání dělí? Jak nejlépe ošetřit podnikání s kamarády? Jak rozpoznat krizi? Jak se do ní firma může dostat? Jak se komunikuje se zaměstnanci a s věřiteli? Proč je nutné dostávat v krizi majitele firem do bojového módu?
Přečíst článek
265: Zdeněk Hesoun: Lidský kontakt se asi nikdy nedá nahradit
podcast

265: Zdeněk Hesoun: Lidský kontakt se asi nikdy nedá nahradit

V čem změnil covid-19 svět virtuálních eventů? Jak firmám mohou pomoci virtuální eventy? Jak těžké je časově a finančně zorganizovat virtuální event? Co vše se může při virtuálním eventu pokazit? Co by si měla firma vše pohlídat, když se do formy virtuálních eventů pouští? 
Přečíst článek
264: Karel Smetana, Petr Jelínek: Když jdeme na obchodní jednání, názor se tvoří v prvních pěti vteřinách
podcast

264: Karel Smetana, Petr Jelínek: Když jdeme na obchodní jednání, názor se tvoří v prvních pěti vteřinách

Co dělají podnikatelé v účetnictví nejčastěji špatně? Mají podnikatelé mezery v pochopení toho, jak fungují daně? Co mají společného účetní, doktor a farář? Proč je důležité kontrolovat datové schránky? Podle jakých kritérií je dobré si vybírat účetní firmu? Jak dlouho jsou s nimi jeho nejdelší klienti? 
Přečíst článek
263: Zdeněk Hesoun: Důležité bylo poslouchat trh a vnímat, co potřebuje
podcast

263: Zdeněk Hesoun: Důležité bylo poslouchat trh a vnímat, co potřebuje

Jak jeho podnikání ovlivnila koronavirová pandemie? Co bylo klíčové v době, kdy se situace v Česku „lámala"? Mezi jakými směry bylo nutné se rozhodnout? Kdy se situace stabilizovala? Jak bylo těžké oblast virtuálních eventů poslechnout? Jak udržet pozornost diváka na konferenci on-line? 
Přečíst článek
262: Jan Juchelka: Je vyloučeno, abychom investovali do startupů, které se vyznačují stavbou vysokých čmoudících komínů
podcast

262: Jan Juchelka: Je vyloučeno, abychom investovali do startupů, které se vyznačují stavbou vysokých čmoudících komínů

Dřív se bance říkalo první dáma, používá se to ještě dnes? Jak Komerční banka vnímá oblast udržitelnosti? Jak mohou banky přispět k pozitivní změně? Jak banka nakládá s uhlíkovou stopou? Má banka ambici vstupovat do prvotních startupových ideí, nebo přichází až ve druhém či třetím kole?  Tento díl vznikl ve spolupráci s akcí Finanční konference. Jde o on-line událost, jejímž letošním tématem jsou alternativní formy financování. 
Přečíst článek
261: Jan Fabini: Výroba nádobí není zcela nízkonákladová. Jsou potřeba relativně drahé formy
podcast

261: Jan Fabini: Výroba nádobí není zcela nízkonákladová. Jsou potřeba relativně drahé formy

Kdy začínal s podnikáním? Jak se zrodil nápad na značku kuchyňského nádobí? Chtěl vždy vytvářet nějaký produkt spíš než službu? Co pro něj bylo v začátcích největší výzvou? Kdo jej nejvíce inspiroval? Jaké chyby udělal, čeho by se už opakovaně nedopustil? Jak dostat produkt na trh? Jak mu pomohl internet?
Přečíst článek
260: Jan Sušánka: Kvalita investičního poradenství se výrazně zlepšuje
podcast

260: Jan Sušánka: Kvalita investičního poradenství se výrazně zlepšuje

Kdo je vlastně investičním poradcem? Jak je těžké se prosadit? Kdy se u nás začalo etablovat honorované poradenství? Od jaké doby u nás existuje? Proč měl problém vystavit poprvé fakturu za finanční plán? V čem spočívá výhoda honorovaného poradenství? Jak si buduje důvěru? 
Přečíst článek
259: Kristýna Durasová, Stanislav Šareš: Rozhodli jsme se, že na cestě zdravého životního stylu půjdeme společně
podcast

259: Kristýna Durasová, Stanislav Šareš: Rozhodli jsme se, že na cestě zdravého životního stylu půjdeme společně

.
Přečíst článek
258: Filip Glasa: Nejtěžší bylo nastavení procesů, kdy zakazovat a kdy nechat prostor pro kreativitu
podcast

258: Filip Glasa: Nejtěžší bylo nastavení procesů, kdy zakazovat a kdy nechat prostor pro kreativitu

Jaké byly jeho začátky? Bylo v plánu, že se portál Finstat stane největším na Slovensku? Proč se musel naučit říkat ne a jak těžké to bylo? Kde shání inspiraci? Jak náročné je po obchodní stránce prodat obchodní databázi? V čem jsou databáze důležité? Jakým způsobem chce svou službu upravovat? Jaké jsou klíčové body, kterým se chce věnovat?
Přečíst článek
257: Lukáš Zach: Ne všichni zákazníci se vyznají v tom, co je distribuční sazba
podcast

257: Lukáš Zach: Ne všichni zákazníci se vyznají v tom, co je distribuční sazba

Co pro něj znamená partnerský prodej? Koho považuje za úspěšného partnera? Jaké klíčové parametry si hlídá u svých partnerů? Jaký má cíl co se týče počtu aktivních partnerů? Na koho se nyní nejvíce zaměřuje? Jsou z hlediska počtu uzavřených smluv lepší realitní makléři, nebo lidé z financí?
Přečíst článek

News box

Z amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) v rámci zeštíhlování vládních úřadů odejde kolem 2️⃣1️⃣5️⃣​​​​​​​0️⃣ vysoce postavených zaměstnanců. Napsal to server Politico, podle něhož by to mohlo připravit NASA o desítky let zkušeností a znamenat problémy pro vesmírnou politiku Bílého domu, který chce, aby se Spojené státy vrátily na Měsíc.

Čínský internetový prodejce Temu plánuje prodávat v Evropě 🍎 potraviny. Většina z nich bude pocházet od místních prodejců, informovala agentura APA.

Spojené státy od 1. srpna zavedou 50procentní clo na dovoz mědi, oznámil americký prezident 👴 Donald Trump. Rozhodnutí podle něho padlo po důkladném vyhodnocení otázek týkajících se národní bezpečnosti.

Cena nejznámější kryptoměny bitcoin se dnes vyšplhala na nový rekord, když překonala hranici 1️⃣1️⃣2️⃣ tisíc dolarů (asi 2,36 milionu korun). Informuje o tom agentura Bloomberg, podle které rostou i další riziková aktiva. Dosavadní rekord bitcoinu pocházel ze 22. května, kdy překonal hranici 110 tisíc dolarů.

Doporučujeme