Stroj na peníze ABBA se opět rozjel, prodala milion kusů nové desky
![Skupina ABBA vydala nové studiové album Voyage po čtyřicetileté pauze.](https://www.newstream.cz/uploads/article/660x464_fit/abba-umg.jpg)
„Money, money, money, always sunny, in the rich man´s world“ můžou si zpívat členové legendární popové skupiny ABBA podle svého dávného hitu. Jejich nového alba Voyage, které vyšlo po čtyřicetileté pauze jedné z komerčně nejúspěšnějších kapel světa, se v prvním týdnu po vydání prodalo podle vydavatelské firmy Universal Music přes milion kusů. Zájem album vystřelil do čela hitparád dvou desítek zemí včetně Česka, Británie či Německa a na druhé místo prestižního amerického žebříčku Billboard.
Na Amazonu se cédéčko prodává za dvanáct dolarů, klasická LP deska za pětadvacet dolarů, což znamená, že z prodejů plynou miliony dolarů, které si rozdělí kapela, vydavatel a prodejci s distributory. Na streamovacích platformách mělo album zhruba 190 milionů přehrání. Úspěch alba je tak dobrou zprávou pro kapelu a její plánované virtuální koncerty v Londýně v květnu příštího roku i pro plán na vydání vůbec svého první vánočního singlu Little Things, který vyjde prostřednictvím Universal Music Group 3. prosince.
[[Twitter status: https://twitter.com/ABBAVoyage/status/1459237358310678528]]
Voyage je deváté studiové album kapely a první od desky The Visitors, která vyšla 30. listopadu 1981. Následující rok na jaře si kapela dala pauzu, která se protáhla na téměř čtyři desítky let, během které vycházely kompilace s hity jako Waterloo, Mamma Mia, SOS, Dancing Queen, Money, Money, Money a dalšími. Celkové kapela prodala téměř 400 milionů alb – i v době letité pauzy se prodeje pohybovaly kolem tří milionů kusů ročně.
Podívejte se na klip k písní I I Still Have Faith In You z nového alba Voyage:
Magazín newstream CLUB
Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh.
V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.
Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.