Stroj na peníze ABBA se opět rozjel, prodala milion kusů nové desky

„Money, money, money, always sunny, in the rich man´s world“ můžou si zpívat členové legendární popové skupiny ABBA podle svého dávného hitu. Jejich nového alba Voyage, které vyšlo po čtyřicetileté pauze jedné z komerčně nejúspěšnějších kapel světa, se v prvním týdnu po vydání prodalo podle vydavatelské firmy Universal Music přes milion kusů. Zájem album vystřelil do čela hitparád dvou desítek zemí včetně Česka, Británie či Německa a na druhé místo prestižního amerického žebříčku Billboard.
Na Amazonu se cédéčko prodává za dvanáct dolarů, klasická LP deska za pětadvacet dolarů, což znamená, že z prodejů plynou miliony dolarů, které si rozdělí kapela, vydavatel a prodejci s distributory. Na streamovacích platformách mělo album zhruba 190 milionů přehrání. Úspěch alba je tak dobrou zprávou pro kapelu a její plánované virtuální koncerty v Londýně v květnu příštího roku i pro plán na vydání vůbec svého první vánočního singlu Little Things, který vyjde prostřednictvím Universal Music Group 3. prosince.
[[Twitter status: https://twitter.com/ABBAVoyage/status/1459237358310678528]]
Voyage je deváté studiové album kapely a první od desky The Visitors, která vyšla 30. listopadu 1981. Následující rok na jaře si kapela dala pauzu, která se protáhla na téměř čtyři desítky let, během které vycházely kompilace s hity jako Waterloo, Mamma Mia, SOS, Dancing Queen, Money, Money, Money a dalšími. Celkové kapela prodala téměř 400 milionů alb – i v době letité pauzy se prodeje pohybovaly kolem tří milionů kusů ročně.
Podívejte se na klip k písní I I Still Have Faith In You z nového alba Voyage:
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.