Reklamám ve finále Super Bowlu dominovaly potraviny, ubylo aut. Krátký spot stojí jmění
Cena půlminutového reklamního spotu na letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl činila druhý rok za sebou rekordních sedm milionů dolarů (více než 163 milionů korun). Super Bowl je největší reklamní scénou, kde se firmy přetahují o omezený počet spotů, aby se jejich produkty dostaly do povědomí milionů spotřebitelů.
Tržby z reklamy, která se vysílá v pevně stanoveném čase, sice klesají, firmy ale vědí, že není zaručenější příležitost oslovit více lidí než finále ligy amerického fotbalu. „Sport je pro inzerenty stále potěšením,“ konstatoval šéf společnosti Walt Disney Bob Iger.
Letos reklamní nabídce dominovaly balené potraviny, například Oreos, Pringles, Mountain Dew, Doritos nebo M&M´s. Z osobností se v klipech mimo jiné objevili Christopher Walken, Ben Affleck, Matt Damon, Tom Brady, Beyoncé, Jenna Ortegová, Arnold Scharzenegger nebo Jennifer Anistonová. Ubylo reklam na automobily, a ty, které se objevily, se zaměřily na elektromobily.
Sázkami na jistotu se i v posledních nelehkých letech zdají být výrobci luxusních aut. Zatímco kde koho ekonomické problémy zastihly nepřipraveného, prémiové automobilky trhají rekord za rekordem.Ferrari, Lamborghini či Rolls-Royce. Luxusní automobilky táhnou i v dobách utahování opasků
Zprávy z firem
Druhou sezonu za sebou se na Super Bowlu objevil čínský internetový prodejce Temu. Nebývá přitom zvykem, aby si čas na finále americké ligy kupovala čínská společnost. Podle serveru CNBC to jen podtrhává razantnost, s jakou se společnost PDD Holdings, které Temu patří, dere na americký trh. Temu byla loni nejstahovanější aplikací v USA.
Titul v lize amerického fotbalu NFL obhájili Kansas City Chiefs. V Super Bowlu porazili San Francisco 25:22 po prodloužení, titul tím získali počtvrté v historii a potřetí za posledních pět let.
Magazín newstream CLUB
Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.
Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba.
Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.
Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.