Ženy jako investorky: Jak ochránit své peníze. Newstream pořádá první setkání Klubu česko-slovenských žen v byznyse
Redakce newstream.cz pořádá první ze setkání Klubu česko - slovenských žen v byznysu s tématem Ženy jako investorky: Jak ochránit své peníze.
Co je Klub česko-slovenských žen? Pravidelné setkávání žen působících na vlivných místech byznysu, ekonomiky a společnosti v diskusně-networkingovém formátu. Jeho cílem je propojovat české, moravské a slovenské manžerky a podnikatelky z různých oborů.
Činnost klubu redakce Newstream.cz odstartuje akcí na téma Ženy jako investorky: Jak ochránit své peníze.
- Jaké jsou ženy investorky, investiční strategie, vztah k riziku
- Investiční platformy
- Kam investovat – akcie, dluhopisy, fondy, startupy
- Impaktové investice – aby měly peníze smysl, ESG
- Co s velkým majetkem, asset managment, fondy kvalifikovaných investorů.
- Investování a mileniálky.
- Inspirace a motivace, leadership.
O tom budou diskutovat české, moravské a slovenské top manžerky a podnikatelky na odpolední akci pořádané zpravodajským serverem newstream.cz.
Role hlavního speakera se ujme Andrea Ferancová Bartoňová, která je spoluzakladatelkou investiční společnosti ESPIRA INVESTMENT.
Dále vystoupí:
Jana Brodani, výkonná ředitelka AKAT
Hana Cajthamlová, funding director DRFG
Anna Kortusová, analytička PORTU
Akci moderuje Eva Čerešňáková.
Setkání klubu podnikatelek je pouze na pozvání. Proběhne ve čtvrtek 19. května od 17. hodin v showroomu Moser.
Akce se koná pod záštitou Asociace pro kapitálový trh České republiky AKAT.
Partnery jsou Business and Professional Women CR, Portu, DRFG, Global Payments, Lumus, ZDR a Moser.
Magazín newstream CLUB
Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh.
V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.
Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.