Reklama

Ženy jako investorky: Jak ochránit své peníze. Newstream pořádá první setkání Klubu česko-slovenských žen v byznyse

Ženy v byznyse
iStock
 nst
nst

Redakce newstream.cz pořádá první ze setkání Klubu česko - slovenských žen v byznysu s tématem Ženy jako investorky: Jak ochránit své peníze.

Reklama

Co je Klub česko-slovenských žen? Pravidelné setkávání žen působících na vlivných místech byznysu, ekonomiky a společnosti v diskusně-networkingovém formátu. Jeho cílem je propojovat české, moravské a slovenské manžerky a podnikatelky z různých oborů.

Petr Svoboda/Newstream.cz

Činnost klubu redakce Newstream.cz odstartuje akcí na téma Ženy jako investorky: Jak ochránit své peníze.

  • Jaké jsou ženy investorky, investiční strategie, vztah k riziku 
  • Investiční platformy  
  • Kam investovat – akcie, dluhopisy, fondy, startupy 
  • Impaktové investice – aby měly peníze smysl, ESG 
  • Co s velkým majetkem, asset managment, fondy kvalifikovaných investorů. 
  • Investování a mileniálky. 
  • Inspirace a motivace, leadership. 

O tom budou diskutovat české, moravské a slovenské top manžerky a podnikatelky na odpolední akci pořádané zpravodajským serverem newstream.cz.

Role hlavního speakera se ujme Andrea Ferancová Bartoňová, která je spoluzakladatelkou investiční společnosti ESPIRA INVESTMENT.

Reklama

Dále vystoupí:

Jana Brodani, výkonná ředitelka AKAT 

Hana Cajthamlová, funding director DRFG

Anna Kortusová, analytička PORTU

Akci moderuje Eva Čerešňáková.

Setkání klubu podnikatelek je pouze na pozvání. Proběhne ve čtvrtek 19. května od 17. hodin v showroomu Moser.

Akce se koná pod záštitou Asociace pro kapitálový trh České republiky AKAT.

Partnery jsou Business and Professional Women CR, Portu, DRFG, Global Payments, Lumus, ZDR a Moser.

Petr Svoboda/Newstream.cz
Reklama

Související

Ženám v Česku stále hrozí chudoba. Investorky radí, jak se jí vyhnout

Přečíst článek
Rostoucí počet jednorožců ve světě

Kdo bude další jednorožec? Investoři se potkají se start-upy v Národním muzeu

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme