Reklama

Dianu Rádl Rogerovou střídá ve vedení české Deloitte daňař a právník z Brna

Miroslav Svoboda, Deloitte
Deloitte/užito se svolením
 nst
nst

Po šesti letech bude mít vedení českého Deloitte nového šéfa. Rádl Rogerová transformovala poradenskou společnost na technologický butik.

Reklama

Nový šéf Miroslav Svoboda, dosavadní partner v daňovém a právním oddělení, se funkce ujme 1. června. Střídá Dianu Rádl Rogerovou, která tuto roli vykonávala od roku 2016.  

„Mým hlavním cílem bylo strategicky rozvíjet byznys, ale také pomoci transformovat Deloitte v technologickou firmu, která bude udávat trendy ve svém segmentu. Považuji tuto svou misi za úspěšně splněnou. Náš byznys roste dvouciferným tempem, dobře jsme propluli více než dvouletým obdobím pandemie a dále posílili svou pozici na trhu. Obrovskou radost mám i z toho, že jsme se velmi výrazně posunuli v oblasti technologií a digitalizace, a to nejen uvnitř firmy, ale zejména v podobě toho, co umíme nabídnout našim klientům,“ říká Diana Rádl Rogerová.

„Osobně je pro mě také důležité, že jsme v tomto našem závazku šli ještě dál; investovali jsme finančně, kapacitně i naším know-how do řady veřejně-prospěšných a neziskových aktivit, které pomáhají s digitalizací státu a jeho služeb a transformací naší země v moderní vzdělanostní ekonomiku. Před mým nástupcem nyní stojí složité výzvy, jak navigovat náš byznys nejistými vodami rozbouřené geopolitické i ekonomické situace. Vzhledem k Mirkovým zkušenostem jsem si jistá, že Deloitte bude řídit úspěšně,“ dodala.

Diana Rádl Rogerová
video

Šéfka českého Deloitte Diana Rogerová: Skleněný strop jsem nepocítila. Ale vím, že existuje

Diana Rádl Rogerová je jednou z nejvýše postavených žen v českém byznysu. Z pozice šéfky poradenské společnosti Deloitte řídí přes tisíc lidí. Zároveň ovlivňuje světovou strategii byznysového gigantu. Co ji dovedlo na vrchol, jak inspiruje lidi k úspěchu a jaké jsou Češky podnikatelky? Nejen to prozradila v další epizodě pořadu Victory Club na newstream.cz.

Přečíst článek

Velká témata

Svoboda chce v nastoleném směru pokračovat. „Mou vizí je Deloitte jako ‚akcelerátor’ znalostí a inovací, projevující se ve všech oblastech, kde se angažujeme – auditu, daních, právu a poradenství finančním, technologickém i v oblasti řízení rizik. Velkou prioritou je pro nás využít potenciálu spojení nejlepších lidí a technologií ve prospěch našich klientů a společnosti. Razím heslo, že velké výsledky se skládají z mnoha dílčích, a záleží na jejich propojení; je smutné, že nám to znovu musela připomenout aktuální ekonomická a geopolitická situace,“ říká Miroslav Svoboda s tím, že za velká témata považuje udržitelnost, zdroje energií, dodavatelské řetězce a růst cen, digitální ekonomika, zdraví a bezpečnost. „To vše se propojuje a Deloitte v těchto tématech chce a bude hrát významnou roli,” dodal. 

Reklama

Miroslav Svoboda, který do Deloitte nastoupil v roce 2003 jako konzultant, má zkušenost i jako partner zodpovědný za tým finančního poradenství. Zaměřuje se na služby při fúzích a akvizicích a jeho zkušenosti pocházejí z komplexních projektů mezinárodního zdanění i právní a účetní struktury fúzí a akvizic. Podílel se na realizaci různých zahraničních i domácích projektů a transakcí, strukturování akvizic i prodejů společností a jejich restrukturalizace a refinancování, včetně rozdělení a spojování společností a jejich skupin.

Role experta na mezinárodní transakce a zdanění se projevila také v pozici lídra daňových služeb pro oblast fúzí a akvizic pro CE region i zapojení do globálních týmů M&A a mezinárodního zdanění. Před působením v Deloitte začínal svou profesní dráhu daňového poradce v brněnské advokátní kanceláři. Vystudoval ekonomii a management na Mendelově Univerzitě v Brně. Pochází z Brna, nicméně již 21 let žije s rodinou v Praze. Stále se věnuje svému oblíbenému sportu, házené.  

Diana Rádl Rogerová

Šéfka českého Deloitte Rogerová: Mladí Češi jsou proti Západu dravější a inovativnější

V Česku žijí draví mladí lidé, kteří již zcela obstojí v konkurenci absolventů nejprestižnějších škol z tradičních evropských demokracií, říká šéfka české pobočky poradenské společnosti Deloitte Diana Rádl Rogerová v pořadu Victory Club na newstream.cz. Firmy s nimi ale musí umět pracovat, dodává.

Přečíst článek

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme