Dianu Rádl Rogerovou střídá ve vedení české Deloitte daňař a právník z Brna
Po šesti letech bude mít vedení českého Deloitte nového šéfa. Rádl Rogerová transformovala poradenskou společnost na technologický butik.
Nový šéf Miroslav Svoboda, dosavadní partner v daňovém a právním oddělení, se funkce ujme 1. června. Střídá Dianu Rádl Rogerovou, která tuto roli vykonávala od roku 2016.
„Mým hlavním cílem bylo strategicky rozvíjet byznys, ale také pomoci transformovat Deloitte v technologickou firmu, která bude udávat trendy ve svém segmentu. Považuji tuto svou misi za úspěšně splněnou. Náš byznys roste dvouciferným tempem, dobře jsme propluli více než dvouletým obdobím pandemie a dále posílili svou pozici na trhu. Obrovskou radost mám i z toho, že jsme se velmi výrazně posunuli v oblasti technologií a digitalizace, a to nejen uvnitř firmy, ale zejména v podobě toho, co umíme nabídnout našim klientům,“ říká Diana Rádl Rogerová.
„Osobně je pro mě také důležité, že jsme v tomto našem závazku šli ještě dál; investovali jsme finančně, kapacitně i naším know-how do řady veřejně-prospěšných a neziskových aktivit, které pomáhají s digitalizací státu a jeho služeb a transformací naší země v moderní vzdělanostní ekonomiku. Před mým nástupcem nyní stojí složité výzvy, jak navigovat náš byznys nejistými vodami rozbouřené geopolitické i ekonomické situace. Vzhledem k Mirkovým zkušenostem jsem si jistá, že Deloitte bude řídit úspěšně,“ dodala.
Diana Rádl Rogerová je jednou z nejvýše postavených žen v českém byznysu. Z pozice šéfky poradenské společnosti Deloitte řídí přes tisíc lidí. Zároveň ovlivňuje světovou strategii byznysového gigantu. Co ji dovedlo na vrchol, jak inspiruje lidi k úspěchu a jaké jsou Češky podnikatelky? Nejen to prozradila v další epizodě pořadu Victory Club na newstream.cz.Šéfka českého Deloitte Diana Rogerová: Skleněný strop jsem nepocítila. Ale vím, že existuje
Newstream TV
Velká témata
Svoboda chce v nastoleném směru pokračovat. „Mou vizí je Deloitte jako ‚akcelerátor’ znalostí a inovací, projevující se ve všech oblastech, kde se angažujeme – auditu, daních, právu a poradenství finančním, technologickém i v oblasti řízení rizik. Velkou prioritou je pro nás využít potenciálu spojení nejlepších lidí a technologií ve prospěch našich klientů a společnosti. Razím heslo, že velké výsledky se skládají z mnoha dílčích, a záleží na jejich propojení; je smutné, že nám to znovu musela připomenout aktuální ekonomická a geopolitická situace,“ říká Miroslav Svoboda s tím, že za velká témata považuje udržitelnost, zdroje energií, dodavatelské řetězce a růst cen, digitální ekonomika, zdraví a bezpečnost. „To vše se propojuje a Deloitte v těchto tématech chce a bude hrát významnou roli,” dodal.
Miroslav Svoboda, který do Deloitte nastoupil v roce 2003 jako konzultant, má zkušenost i jako partner zodpovědný za tým finančního poradenství. Zaměřuje se na služby při fúzích a akvizicích a jeho zkušenosti pocházejí z komplexních projektů mezinárodního zdanění i právní a účetní struktury fúzí a akvizic. Podílel se na realizaci různých zahraničních i domácích projektů a transakcí, strukturování akvizic i prodejů společností a jejich restrukturalizace a refinancování, včetně rozdělení a spojování společností a jejich skupin.
Role experta na mezinárodní transakce a zdanění se projevila také v pozici lídra daňových služeb pro oblast fúzí a akvizic pro CE region i zapojení do globálních týmů M&A a mezinárodního zdanění. Před působením v Deloitte začínal svou profesní dráhu daňového poradce v brněnské advokátní kanceláři. Vystudoval ekonomii a management na Mendelově Univerzitě v Brně. Pochází z Brna, nicméně již 21 let žije s rodinou v Praze. Stále se věnuje svému oblíbenému sportu, házené.
V Česku žijí draví mladí lidé, kteří již zcela obstojí v konkurenci absolventů nejprestižnějších škol z tradičních evropských demokracií, říká šéfka české pobočky poradenské společnosti Deloitte Diana Rádl Rogerová v pořadu Victory Club na newstream.cz. Firmy s nimi ale musí umět pracovat, dodává.Šéfka českého Deloitte Rogerová: Mladí Češi jsou proti Západu dravější a inovativnější
Newstream TV
Magazín newstream CLUB
Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.
Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba.
Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.
Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.