Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Máte rádi fotbal? FIFA 23 byla nejprodávanější hrou v Česku

Nejprodávanější hrou roku 2022 v Česku je FIFA 23 a nejprodávanější konzolí PlayStation 5.
iStock
 ČTK

Nejprodávanější hrou roku 2022 v Česku je fotbal FIFA 23 od Electronic Arts, která o prvenství bojovala s listopadovou novinkou God of War Ragnarök. Třetí místo obsadila FIFA 22, která vedla prvních devět měsíců do vydání nového ročníku. Vyplývá to z údajů největšího prodejce JRC.

Důvodem úspěchu nejnovějšího ročníku FIFA může být jak mistrovství světa, které nedávno skončilo, tak i to, že jde o poslední fotbal od EA, který nese název mezinárodní federace fotbalových asociací,” uvedl marketingový specialista JRC Petr Kratochvíl. Nový díl God of War se začátkem listopadu stal nejprodávanější hrou v den uvedení na trh.

Čtvrtou příčku získala další dlouho očekávaná novinka, Horizon Forbidden West. V první desítce nechybí stálice jako Grand Theft Auto na pátém místě, Minecraft nebo Gran Turismo.

Do první desítky nejprodávanějších titulů se dostalo celkem pět letošních novinek. Vedle her FIFA 23 a God of War Ragnarök jde o Horizon Forbidden West, Gran Turismo 7 a vítěze The Game Awards, hru Elden Ring. Jedenácté místo mezi novinkami obsadilo pokračování kultovní české série Polda s detektivem Pankrácem, kterého dabuje Luděk Sobota. A to i přes to, že se od uvedení potýkalo s pirátským šířením.

Nejprodávanější herní konzolí byla letos podle očekávání PlayStation 5. Prodeje však byly více než kdy jindy ovlivněny dostupností jednotlivých zařízení. Celkově druhé skončilo Nintendo, třetí pak jsou konzole od Microsoftu.

Nejprodávanější počítačové hry v ČR v roce 2022

1. FIFA 23

2. God of War Ragnarök

3. FIFA 22

4. Horizon Forbidden West

5. Grand Theft Auto V

6. Gran Turismo 7

7. Minecraft

8. NHL 22

9. Far Cry 6

10. Elden Ring

Zdroj: JRC

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme