Reklama

Lasvit na milánském týdnu designu osloví až 10 tisíc potenciálních klientů

Lasvit na milánském týdnu designu osloví až 10 tisíc potenciálních klientů
Lasvit
Petra Jansová

Lasvit prezentuje české sklářské řemeslo na prestižní přehlídce světového designu Milano Design Week. Potenciální klienty lákají na instalaci umístěnou v budově Českého centra v Miláně.

Letošní expozice s názvem Perspectives se navíc odehrává i ve virtuálním světě. Zahrnuje modulární kinetickou instalaci A:Live, která je navržena speciálně pro hotely, resturace a privátní rezidence. Je možné ji ale přizpůsobit i interiéru jachet. Expozicí cílí firma na interiérové designéry nebo architekty, kteří jsou pro Lasvit velmi důležitou klientelou. 

A v budově Českého centra se díky konceptu Fireborn představí také 700letá tradice českého sklářství. Na širší veřejnost cílí Lasvit také v showroomu Minotticucine, kde je k vidění nová verze ikonické kolekce lamp Cipher, jež patří k nejprodávanějším kolekcím vůbec. 

„Po započtení online marketingové kampaně se můžeme dostat i na vyšší deseti tisíce lidí. Bohužel ne všichni se mohou zúčastnit tohoto svátku designu, takže pro nás je online kampaň velmi důležitá,” předpovídá dosah této akce pro firmu její tiskový zástupce Tomáš Kolder z Milána.

Privátní klienti jsou čím dál důležitější

Účast na prestižní designové události vnímá firma především jako možnost setkávání se a networkingu, který je pro její byznys alfou a omegou. „Primárně cílíme na interiérové designéry a architekty. Jsou pro nás ale velmi důležití i privátní klienti, což se ukázalo zejména v covidovém období, kdy si naši klienti chtěli mnohdy zkrášlit našim uměleckým dílem svou domácnost,” dodává Kolder. Na kolik firmu vyjde účast na této prestižní akci Kolder odmítl sdělit. Stejně tak nechtěl odhadovat, jak se může odrazit na jejím obratu. 

Reklama

Jedna z předních tuzemských skláren, novoborský Lasvit, se musela kvůli pandemii přeorientovat z hotelového na rezidenční segment. „Vnímáme to jako dočasný trend a věříme, že se hotelový segment do dvou až tří let zotaví,“ řekl už dříve pro newstream.cz generální ředitel Lasvitu Aleš Stýblo

>>>>>>Více o designu můžete číst zde<<<<<<

Daně, ilustrační foto

Stanislav Šulc: DPH je nutné adaptovat pro 21. století

Konečně se přestávají řešit sazby DPH a debata se stáčí k limitu tržeb, po jehož překročení se podnikatel musí k DPH přihlásit. Ten se přitom nezměnil absurdních 17 let.

Přečíst článek

nákupy, ilustrační foto

Lukáš Kovanda: Češi neutrácí tolik, jak se čekalo

Útraty Čechů po pandemii zaostávají za očekáváním. Přitom jim díky zrušení superhrubé mzdy zůstává v peněženkách víc.

Přečíst článek

Reklama
Doporučujeme