Američané zůstávají v hudbě konzervativní. Milionové soutěži American Idol letos dominuje country
![Will Moseley, American Idol](https://www.newstream.cz/uploads/article/660x464_fit/profimedia-0867169806.jpg)
Na rozdíl od extravagantní soutěže Velká cena Eurovize, která se postupem doby stala více přehlídkou bizarností než pěveckým kláním, zůstává populární soutěž American Idol stále o muzice.
Díky tomu, že většina hlasujících hudební soutěže mladých talentů American Idol je ze států středozápadu a jihu USA, tak jí vládne country hudba. Tentokrát v podání Willa Moseleyho. Tenhle třiadvacetiletý hromotluk soutěž prakticky ovládl, a je hlavním adeptem na triumf. O tom se rozhodne v nedělním finále a vítězi přijde pogratulovat jedna z největších legend amerického poprocku John Bon Jovi.
Výkony mladíka, který pochází z městečka Hazlehurst v jižanské Georgii, pozitivně hodnotí porota ve složení Katy Perry, Lionel Richie a bavič a country pěvec Luke Bryan. A diváci superlativy na Willově facebookové stránce rozhodně nešetří: Will je úžasný zpěvák a jsme hrdí na to, že v Idolu zastupuje Georgiiz, shodují se rodáci z Atlanty.
Od sportu k hudbě
Ještě důvěrnější je například fanynka Sharon Dove Sweat, která nekriticky píše: Mohu říci, že je na tobě naprosto úžasné vše, Doufám, že mě tvá hudba bude doprovázet ještě velmi dlouho. Můj manžel a já to milujeme. Jedinou nevoli, kterou u diváků vyvolal, způsobil jeho lovecký koníček a fotografie s trofejemi, které dříve postoval na sociálních sítích.
Tým amerického fotbalu Prague Lions má nové majitele a investory. Tvoří je mimo jiné poněkud nesourodá trojice Američanů. Metalová legenda a frontman kapely Mötley Crüe Vince Neil. Jaderný inženýr Mason Parker a profesionální hráč amerického fotbalu v lize NFL - DeVante Parker. Právě ti koupili pražský klub Prague Lions. V začátku se zavázali do rozvoje klubu amerického fotbalu investovat dva miliony dolarů.
Hvězda amerického heavy metalu investuje miliony do pražského sportovního klubu
Zprávy z firem
S Wilovou kariérou mohlo být všechno úplně jinak. Při studií na Georgia Southern University se vrcholově věnoval americkému fotbalu a jeho sportovní úspěch zastavilo až vážné zranění. Před čtyřmi lety tak opustil šišatý míč a vzal do ruky kytaru. Postupně začal psát své vlastní písně a prorazil i na platformě Spotify a jeho song Gone For Good má již téměř milion posluchačů. Následovaly castingy do soutěže American Idol, postup mezi finalisty a nyní nedělní boj o vítězství.
Legendární American Idol
V soutěži se nezpívá jen pro slávu. Vítěz si odnese v přepočtu tři miliony korun a po natočení prvního alba získá dalších zhruba dva a půl milionu.
Soutěž American Idol je pěvecká soutěžní série, kterou vytvořil Simon Fuller a premiéru si odbyl v červnu 2002. S dvouletou přestávkou stále pokračuje. Za tu dobu se soutěž stala jedním z nejúspěšnějších pořadů amerických televizí. Ve šňuře, která trvala osm televizních sezon, od 2003–04 až po 2010–11 , bylo show na prvním místě v hodnocení sledovanosti celoamerických televizních stanic a úspěch komentátoř popisovali jako bezpříkladný a nejpůsobivější v historii vysílání.
Osobnost rapperky Sharloty Blakk (27) charakterizuje hudba, ale i nekonvenční outfity. Hudebnice je díky tomu také úspěšnou influencerkou a díky své kreativitě v oděvní tvorbě uvažuje i o módním návrhářství. Neodmyslitelně k ní patří také bezpočet tetování, která vnímá jako součást své osobnosti.
Jsem takový čertík, říká extravagantní zpěvačka Sharlota
Enjoy
Magazín newstream CLUB
Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh.
V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.
Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.