Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Vodafonu nově šéfuje Violeta Luca. Přichází z Microsoftu

Generální ředitelkou Vodafonu v ČR bude od ledna Violeta Luca z Microsoftu
Vodafone, užito se svolením
 nst
nst

Novou generální ředitelkou operátora Vodafone v ČR bude od ledna dosavadní šéfka české a slovenské pobočky Microsoftu Violeta Luca, oznámil operátor.

Předchozí generální ředitel české pobočky Petr Dvořák se od září stal v centrále mateřské skupiny v Londýně ředitelem pro téměř 50 partnerských trhů, kde operátor nemá vlastní síť. 

Luca řídila transformační projekty v maloobchodu, bankovnictví, e-commerce nebo zdravotnictví a telekomunikací a má přes 20 let zkušeností z vedoucích pozic. Dlouhodobě se věnuje rozvoji digitálních dovedností, inovacím a podpoře začínajících podniků. Před nástupem do společnosti Microsoft zastávala několik vedoucích pozic ve společnostech jako Metro Cash & Carry, Dante International, Flanco Retail, Whirlpool a AIG. Působí také jako členka Americké obchodní komory v ČR.

„Za poslední tři roky jsem poznala, jaký potenciál Česko má, a oblíbila si zdejší lidi. V nové funkci tak mám velkou příležitost dále přispívat k rozvoji české ekonomiky a společnosti jako celku. Chci poskytovat nejlepší služby zákazníkům a zároveň, spolu s partnery, dosahovat udržitelného růstu,“ uvedla.

Dvořák byl generálním ředitelem Vodafone Česká republika od února 2018. Předtím pět let působil na pozici viceprezidenta pro spotřebitelský segment. Jeho kariéra v oboru telekomunikací začala v roce 2001, kdy nastoupil do společnosti T‑Mobile. Tam působil na různých manažerských pozicích přes deset let.

V ČR poskytuje Vodafone služby přes 4,5 milionu zákazníků, z toho čtyři miliony využívají mobilní služby a dalších přibližně 700 tisíc fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika.

Vodafone

Zisk Vodafonu spadl pod miliardu. Kvůli inflaci i energetické krizi

Operátorovi Vodafone klesl ve fiskálním roce končícím letos na konci března v ČR zisk o 27 procent na 933 milionů korun. Tržby vzrostly o 3,7 procenta na 20,55 miliardy korun. Ziskovost ovlivnila energetická krize i vysoká inflace spolu s nutností investovat do splnění licenčních požadavků. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme