Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Vodafonu nově šéfuje Violeta Luca. Přichází z Microsoftu

Generální ředitelkou Vodafonu v ČR bude od ledna Violeta Luca z Microsoftu
Vodafone, užito se svolením
 nst
nst

Novou generální ředitelkou operátora Vodafone v ČR bude od ledna dosavadní šéfka české a slovenské pobočky Microsoftu Violeta Luca, oznámil operátor.

Reklama

Předchozí generální ředitel české pobočky Petr Dvořák se od září stal v centrále mateřské skupiny v Londýně ředitelem pro téměř 50 partnerských trhů, kde operátor nemá vlastní síť. 

Luca řídila transformační projekty v maloobchodu, bankovnictví, e-commerce nebo zdravotnictví a telekomunikací a má přes 20 let zkušeností z vedoucích pozic. Dlouhodobě se věnuje rozvoji digitálních dovedností, inovacím a podpoře začínajících podniků. Před nástupem do společnosti Microsoft zastávala několik vedoucích pozic ve společnostech jako Metro Cash & Carry, Dante International, Flanco Retail, Whirlpool a AIG. Působí také jako členka Americké obchodní komory v ČR.

„Za poslední tři roky jsem poznala, jaký potenciál Česko má, a oblíbila si zdejší lidi. V nové funkci tak mám velkou příležitost dále přispívat k rozvoji české ekonomiky a společnosti jako celku. Chci poskytovat nejlepší služby zákazníkům a zároveň, spolu s partnery, dosahovat udržitelného růstu,“ uvedla.

Dvořák byl generálním ředitelem Vodafone Česká republika od února 2018. Předtím pět let působil na pozici viceprezidenta pro spotřebitelský segment. Jeho kariéra v oboru telekomunikací začala v roce 2001, kdy nastoupil do společnosti T‑Mobile. Tam působil na různých manažerských pozicích přes deset let.

V ČR poskytuje Vodafone služby přes 4,5 milionu zákazníků, z toho čtyři miliony využívají mobilní služby a dalších přibližně 700 tisíc fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika.

Vodafone

Zisk Vodafonu spadl pod miliardu. Kvůli inflaci i energetické krizi

Operátorovi Vodafone klesl ve fiskálním roce končícím letos na konci března v ČR zisk o 27 procent na 933 milionů korun. Tržby vzrostly o 3,7 procenta na 20,55 miliardy korun. Ziskovost ovlivnila energetická krize i vysoká inflace spolu s nutností investovat do splnění licenčních požadavků. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme