Škoda Auto zakopala válečnou sekyru s odbory. Od dubna zvýší platy
Škoda Auto zvýší od dubna mzdové tarify o pět procent. Vedle toho dostanou zaměstnanci automobilky v květnu za rok 2023 variabilní bonus 96 tisíc korun a jednorázovou odměnu 4000 korun, tedy celkem 100 tisíc korun. Automobilka uzavřela mzdové kolektivní vyjednávání s odbory.
Celkem Škoda Auto vyplatí zaměstnancům v průběhu roku na zaručeném a variabilním bonusu a dohodnuté jednorázové platbě v průměru přibližně 170 tisíc korun. Škoda Auto, která je součástí německého koncernu Volkswagen, zaměstnává zhruba 37 tisíc lidí.
Průměrný měsíční výdělek zaměstnanců ve výrobě a na dalších pozicích ohodnocených podle tarifů v loňském prvním pololetí dosáhl 69 500 korun. Příplatek za práci v noci se zvýší o deset korun na 50 korun za hodinu. Příspěvek na doplňkové penzijní spoření se od dubna zvýší o 100 korun na 1700 korun.
Škoda Auto loni celosvětově vyrobila přes 888 tisíc vozů, zhruba o 108 tisíc aut víc než v předchozím roce. Víc než 781 tisíc vyrobených aut připadá na české závody automobilky v Mladé Boleslavi a Kvasinách. Přes 52 tisíc vozů Škoda vyrobila v indických závodech. Dobrý rok pro Škoda Auto. Automobilka loni vyrobila přes 888 tisíc vozů
Zprávy z firem
Průměrná mzda v Česku se ve třetím čtvrtletí loňského roku zvýšila meziročně o 7,1 procenta na 42 658 korun.
Škoda Auto loni celosvětově vyrobila přes 888 tisíc vozů, zhruba o 108 tisíc aut víc než v předchozím roce. Víc než 781 tisíc vyrobených aut připadá na české závody automobilky v Mladé Boleslavi a Kvasinách. Přes 52 tisíc vozů Škoda vyrobila v indických závodech.
V současnosti nabízí zákazníkům 11 modelových řad - Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia a Kushaq. Letos na trh uvede nový plně elektrický model Elroq.
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?