Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Šéf akvizic společnosti Passerinvest Forejt bude nově zodpovědný i za rozvoj obchodu

Šéf akvizic Passerinvestu Eduard Forejt nově povede také obchod
Passerinvest, užito se svolením
 nst
nst

Investiční a developerská skupina Passerinvest jmenovala Eduarda Forejta novým ředitelem rozvoje obchodu. Rozšířila tak jeho dosavadní pozici o aktivity spojené s rozvojem obchodního týmu, plánováním a kontrolou obchodních aktivit i péči o klienty a partnery. Vzhledem k tomu, že se jedná o rozšíření pracovní pozice, zůstává i nadále ve Forejtově kompetenci rozvoj podnikatelských aktivit a akvizic firmy.

Reklama

„Rozšíření pozice o oblast obchodu vnímám jako další z atraktivních příležitostí růstu v mém profesním životě. Ostatně spojení těchto dvou pozic je logickým krokem. Vždyť obchod a rozvoj společnosti jdou ruku v ruce. Těším se i proto na vzájemné obohacení s kolegy o zkušenosti a know-how z real estate, stejně jako věřím, že naše spolupráce povede k další realizaci projektů a změn s přidanou hodnotou pro naše nájemce,” uvedl k rozšíření své pozice Forejt.

V nové pozici se zaměří na další prohloubení spolupráce obchodního týmu s tím technickým.

Eduard Forejt působí ve společnosti Passerinvest od roku 2018. V oblasti nemovitostního trhu se pohybuje od roku 1996 a své dosavadní zkušenosti získal mimo jiné také v české pobočce Jones Lang LaSalle (JLL), kde dříve působil na obchodních a vrcholových manažerských pozicích se zaměřením na komerční nemovitosti. 

Radim Passer, šéf Passerinvest Group

Miliardář Passer si na projekty půjčí v eurech. Investoři se jen hrnou

Stavební a investiční společnost Passerinvest vydala dluhopisy v celkové hodnotě 25 milionů eur (zhruba 608 milionů korun). Jsou splatné v roce 2029 a nesou variabilní výnos s marží 4,5 procenta. Od roku 2014 je to třetí veřejná emise dluhopisů Passerinvestu.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

bytové domy, byty, ilustrační foto

Malí developeři nezvládají, nabízejí své projekty velkým hráčům. Ti se do nich ale nehrnou

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme