Pepco, Kik či Action dostanou konkurenci. Diskont Woolworth otevře v Česku první obchody

Na podzim se řetězec chystá vstoupit také na slovenský trh. Do poloviny příštího roku chce v obou zemích otevřít dohromady asi dvacítku poboček.
Německý diskontní řetězec Woolworth GmbH otevře ve druhé polovině června první dvě prodejny v Česku, budou v Třebíči a Žatci. Vyplývá to z tiskové zprávy společnosti. Na podzim se řetězec chystá vstoupit také na slovenský trh. Do poloviny příštího roku chce v obou zemích otevřít dohromady asi dvacítku poboček.
Řetězec Woolworth nabízí oblečení, potřeby do domácnosti, elektroniku nebo drogerii. Mezi jeho hlavní konkurenty patří prodejci Pepco, Kik či Action.
„Nezaměřujeme se jen na velká města, ale cíleně přinášíme cenově dostupné zboží i do menších měst s populací kolem 12 000 obyvatel. Chceme, aby zákazníci vnímali Woolworth jako prodejnu ve své blízkosti, kde pohodlně nakoupí vše, co potřebují – a rádi se k nám vraceli,“ uvedl ředitel provozu společnosti Woolworth v Česku a na Slovensku Petr Juliš.
Společnost Woolworth GmbH vznikla v roce 2010. V Německu podle informací na svém webu aktuálně provozuje více než 800 prodejen. Kromě Německa řetězec působí také v Rakousku a v Polsku.
Řetězec, který je součástí polské společnosti Pepco Group Pepco, v Česku provozuje 318 prodejen. V účetním roce 2023/2024 zde zaměstnával 1814 lidí, meziročně o 89 méně.
Diskontu Pepco klesly tržby i zisk. I tak vydělal 780 milionů korun
Zprávy z firem
Na konci příštího roku plánuje do Česka vstoupit německý diskontní řetězec Woolworth GmbH. Společně s tím by měl začít působit také na slovenském trhu, informoval server Peníze.cz. Řetězec Woolworth nabízí oblečení, potřeby do domácnosti, elektroniku nebo drogerii. Mezi jeho hlavní konkurenty patří prodejci Pepco, Kik či Action.
Konkurence pro Pepco. Do Česka míří nový diskont
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.