Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Pepco, Kik či Action dostanou konkurenci. Diskont Woolworth otevře v Česku první obchody

Prodejna Woolworth na nákupní ulici v německém Mönchengladbachu
iStock
 ČTK

Na podzim se řetězec chystá vstoupit také na slovenský trh. Do poloviny příštího roku chce v obou zemích otevřít dohromady asi dvacítku poboček.

Německý diskontní řetězec Woolworth GmbH otevře ve druhé polovině června první dvě prodejny v Česku, budou v Třebíči a Žatci. Vyplývá to z tiskové zprávy společnosti. Na podzim se řetězec chystá vstoupit také na slovenský trh. Do poloviny příštího roku chce v obou zemích otevřít dohromady asi dvacítku poboček.

Řetězec Woolworth nabízí oblečení, potřeby do domácnosti, elektroniku nebo drogerii. Mezi jeho hlavní konkurenty patří prodejci Pepco, Kik či Action.

„Nezaměřujeme se jen na velká města, ale cíleně přinášíme cenově dostupné zboží i do menších měst s populací kolem 12 000 obyvatel. Chceme, aby zákazníci vnímali Woolworth jako prodejnu ve své blízkosti, kde pohodlně nakoupí vše, co potřebují – a rádi se k nám vraceli,“ uvedl ředitel provozu společnosti Woolworth v Česku a na Slovensku Petr Juliš.

Společnost Woolworth GmbH vznikla v roce 2010. V Německu podle informací na svém webu aktuálně provozuje více než 800 prodejen. Kromě Německa řetězec působí také v Rakousku a v Polsku.

Diskontní řetězec Pepco

Diskontu Pepco klesly tržby i zisk. I tak vydělal 780 milionů korun

Řetězec, který je součástí polské společnosti Pepco Group Pepco, v Česku provozuje 318 prodejen. V účetním roce 2023/2024 zde zaměstnával 1814 lidí, meziročně o 89 méně.

Přečíst článek

Německý diskontní řetězec Woolworth míří do Česka

Konkurence pro Pepco. Do Česka míří nový diskont

Na konci příštího roku plánuje do Česka vstoupit německý diskontní řetězec Woolworth GmbH. Společně s tím by měl začít působit také na slovenském trhu, informoval server Peníze.cz. Řetězec Woolworth nabízí oblečení, potřeby do domácnosti, elektroniku nebo drogerii. Mezi jeho hlavní konkurenty patří prodejci Pepco, Kik či Action.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Nové ETF na spotový bitcoin přitáhly v prvních dnech téměř dvě miliardy dolarů

Lukáš Kovanda: Trumpova celní odveta srazila bitcoin a spol. Akciové trhy vyhlížejí „sešup“

Přečíst článek
Doporučujeme