Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Obří cukrářská akvizice. Výrobce tyčinek Mars kupuje za 534 milionů liber britskou čokoládovnu

Výrobce tyčinek Mars kupuje za 534 milionů liber britskou čokoládovnu
ČTK
 ČTK

Americký výrobce cukrovinek Mars se dohodl na převzetí britské čokoládové společnosti Hotel Chocolat za 534 milionů liber, zhruba 15 miliard korun. Oznámila to podle serveru BBC firma Hotel Chocolat, které by mělo převzetí pomoci v zahraniční expanzi.

Reklama

Firma Hotel Chocolat uvedla, že převzetí jí umožní „další a rychlejší“ růst. Dosavadní snahy společnosti Hotel Chocolat o zahraniční expanzi byly podle serveru BBC nákladné a problematické. Loni v září firma například oznámila uzavření svých pěti prodejen ve Spojených státech.

„Víme, že naše značka má u zahraničních spotřebitelů ohlas, brzdí nás ale provozní problémy v dodavatelském řetězci,“ uvedl šéf podniku Angus Thirlwell. „Díky spojení s Marsem můžeme rozšiřovat svou mezinárodní přítomnost mnohem rychleji,“ dodal.

Viktor Orbán

Orbán přihrává malou domů svému zeťovi. Spřízněný právník radí vládě s koupí letiště

Maďarské vládě radí s nákupem budapešťského letiště právnická firma navázaná na zetě premiéra Viktora Orbána. Uvádějí to zdroje agentury Bloomberg, podle níž jde o další důkaz nejasné hranice mezi podnikáním a politikou v Maďarsku, které kritizuje Evropská unie.

Přečíst článek

Pro firmu Mars představuje akvizice příležitost proniknout na trh s luxusními čokoládami, napsal list Financial Times. Podobný krok již podle listu učinil švýcarský potravinářský gigant Nestlé, který letos koupil brazilského výrobce luxusních čokolád Grupo CRM.

Společnost Hotel Chocolat vznikla v roce 2004. V uplynulém finančním roce, který skončil v červenci, hospodařila s hrubou ztrátou 800 tisíc liber (zhruba 22 milionů korun) po zisku 21,7 milionu liber (přes 600 milionů korun) v předchozím roce. Za zhoršením výsledků podle ní stály inflační tlaky, slabá spotřebitelská důvěra a náklady související s problémy při zahraniční expanzi, píše Financial Times.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme