Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

O krok blíž k převzetí Lagardère. Vivendi prodává časopis Gala

Vivendi
Laurent Grassin / Creative Commons / CC BY 2.0
 ČTK

Francouzská mediální společnost Vivendi se chystá prodat časopis o celebritách Gala. Mohla by tak získat souhlas Evropské komise (EK) k akvizici mediální firmy Lagardère. Agentuře Reuters to řekl zdroj blízký jednání.

Zdroj Reuters dodal, že Vivendi se dnes ke kroku zaváže antimonopolním úřadům EK. Slib prodat časopis Gala by byl podle Reuters nejnovějším ústupkem, který Vivendi ovládaná francouzským miliardářem Vincentem Bollorém nabídne, aby mohla převzít vlajkové lodi skupiny Lagardère - týdeníky Journal du Dimanche (JDD) a Paris Match.

Vivendi minulý měsíc uvedla, že jedná o prodeji svého stoprocentního podílu ve vydavatelství Editis firmě International Media Invest (IMI). Ta je dceřinou společností firmy Czech Media Invest (CMI) podnikatele Daniela Křetínského. Prodej vydavatelství Editis je také součástí strategie Vivendi, která se snaží překonat unijní regulační překážky ve snaze převzít společnost Lagardère, která je domovem Hachette, třetí největší vydavatelské skupiny na světě.

Vivendi

Akciovou rally Lagardère živí spekulace o plánu Vivendi firmu převzít

Akcie francouzské mediální společnosti Lagardère dnes na burze v Paříži přidávají více než 20 procent. Podle analytiků je to výsledek spekulací, že by firmu mohla ovládnout konkurenční Vivendi.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Miliardář Křetínský uspěl v boji o francouzskou vydavatelskou dvojku Editis.

Další zářez miliardáře Křetínského na francouzském mediálním trhu. Koupí vydavatelskou dvojku Editis

Přečíst článek
Doporučujeme