Novou HR ředitelkou skupiny Sudop je Andrea Kahudová
Skupina Sudop, zastřešující firmy z oblasti projektové a inženýrské činnosti a IT, má od prosince novou personální ředitelku. Na nově zřízenou pozici nastupuje Andrea Kahudová. Zaměří se na nábor a rozvoj talentů a absolventů.
Kahudová má za sebou více než 20 let zkušeností v jednotlivých oblastech HR. V posledních 10 letech působila v řadě řídících pozic v oblasti lidských zdrojů v mezinárodních poradenských společnostech, IT či bankovnictví.
„Skupina SUDOP v posledních letech výrazně roste. Investujeme hlavně do IT a oblastí, které propojují tradiční projektování s novými technologiemi. Díky tomu udáváme směr v digitalizaci procesu projektové přípravy staveb. Zároveň tím chceme přilákat mladé talenty a ukázat jim, že projektování je zajímavý a perspektivní obor, ve kterém můžou pracovat s nejnovějšími technologiemi, vysvětluje Pavel Havlíček, generální ředitel skupiny.
Fokus na mladé
„Osobně považuji za jeden z nejpřínosnějších cílů naší nové spolupráce záměr skupiny kontinuálně podporovat udržení a rozvoj studijních oborů, které jsou klíčové pro další vývoj stavebního inženýrství. Počet absolventů v tzv. STEM oborech (Science, Technology, Engineering, Mathematics) je už dnes nedostatečný a jejich deficit se bude dále prohlubovat, a to bychom rádi pomohli zvrátit,“ říká Kahudová. Dodává, že podpora Sudopu se nebude omezovat pouze na zatraktivnění a zvýšení dostupnosti samotných studijních oborů, ale důležitá bude také systematická spolupráce a podpora studentů při získávání praktických zkušeností a prací s novými technologiemi.
Na pozici Chief Financial Officer (CFO) skupiny Packeta, majitele Zásilkovny, nastoupil David Soukup. V této pozici je zároveň členem nejužšího vedení a podílí se na strategických rozhodnutích a směřování Packety. Novým finančním ředitelem Packety je David Soukup. Přichází z Linetu
Leaders
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?