Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Mediální manažerka Sokolová povede lifestyle Seznam Zpráv

Monika Sokolová
Seznam.cz/užito se svolením
Tereza Zavadilová
tzv

Zkušená mediální manažerka Monika Sokolová v lednu nastoupila do společnosti Seznam Zprávy, kde bude působit jako zástupkyně ředitele pro nezpravodajský obsah.

„Monika ví, jak stavět a rozvíjet nejúspěšnější lifestylové značky. To odpovídá ambicím, které na poli magazínového a zábavného obsahu máme," řekl Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a rádií Seznam.cz. Monika Sokolová před příchodem do české internetové jedničky dlouhé roky působila ve vydavatelství CNC, kde mimo jiné stála za úspěchem Blesku pro ženy a řady dalších magazínů.

„Seznam je lídr trhu a já jsem ráda, že můžu zúročit své mnohaleté novinářské zkušenosti řízením lifestylových titulů právě tady, u největšího tuzemského digitálního hráče a mezi těmi největšími odborníky v českých médiích. Důraz Seznamu na kvalitní obsah je dnes v rámci mediálního trhu výjimečný a je výzva u toho být,” uvedla Sokolová.

Ve své roli bude úzce spolupracovat se Zdeňkem Johnem, který v Seznamu v minulém roce převzal řízení redakcí webů Garáž.cz, Proženy.cz či Expresfm.cz.

Web Proženy.cz měl loni v průměru přes 2,9 milionu reálných uživatelů, Garáž.cz pak téměř 2,1 milionu reálných uživatelů. Internetové stránky rádia Expres FM v roce 2022 každý měsíc navštívilo průměrně 930 tisíc reálných uživatelů.

Matěj Hušek, Seznam

Představenstvo Seznam.cz se rozšiřuje, míří do něj Hušek a Krišica

Představenstvo Seznam.cz se rozšíří ze tří členů na pět. Novými posilami jsou zkušený mediální manažer a dosavadní šéf homepage Matěj Hušek a Ondřej Krišica, šéf reklamy Seznam.cz. Uvedl to server Mediář s odkazem na vyjádření majitele Seznamu Iva Lukačoviče.

Přečíst článek

Kanceláře Seznam.cz, ilustrační foto

Seznam.cz loni vydělal téměř dvě miliardy před zdaněním

Česká internetová jednička Seznam.cz loni zvýšila zisk před zdaněním o víc než pětinu na téměř dvě miliardy. Firma miliardáře Iva Lukačoviče oznámila, že letos chystá významně investovat do datových center.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Blume končí v Porsche, neustál tlak akcionářů. Místo něj může přijít exšéf McLarenu

Přečíst článek
Doporučujeme