Mediální manažerka Sokolová povede lifestyle Seznam Zpráv

Zkušená mediální manažerka Monika Sokolová v lednu nastoupila do společnosti Seznam Zprávy, kde bude působit jako zástupkyně ředitele pro nezpravodajský obsah.
„Monika ví, jak stavět a rozvíjet nejúspěšnější lifestylové značky. To odpovídá ambicím, které na poli magazínového a zábavného obsahu máme," řekl Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a rádií Seznam.cz. Monika Sokolová před příchodem do české internetové jedničky dlouhé roky působila ve vydavatelství CNC, kde mimo jiné stála za úspěchem Blesku pro ženy a řady dalších magazínů.
„Seznam je lídr trhu a já jsem ráda, že můžu zúročit své mnohaleté novinářské zkušenosti řízením lifestylových titulů právě tady, u největšího tuzemského digitálního hráče a mezi těmi největšími odborníky v českých médiích. Důraz Seznamu na kvalitní obsah je dnes v rámci mediálního trhu výjimečný a je výzva u toho být,” uvedla Sokolová.
Ve své roli bude úzce spolupracovat se Zdeňkem Johnem, který v Seznamu v minulém roce převzal řízení redakcí webů Garáž.cz, Proženy.cz či Expresfm.cz.
Web Proženy.cz měl loni v průměru přes 2,9 milionu reálných uživatelů, Garáž.cz pak téměř 2,1 milionu reálných uživatelů. Internetové stránky rádia Expres FM v roce 2022 každý měsíc navštívilo průměrně 930 tisíc reálných uživatelů.
Představenstvo Seznam.cz se rozšíří ze tří členů na pět. Novými posilami jsou zkušený mediální manažer a dosavadní šéf homepage Matěj Hušek a Ondřej Krišica, šéf reklamy Seznam.cz. Uvedl to server Mediář s odkazem na vyjádření majitele Seznamu Iva Lukačoviče.
Představenstvo Seznam.cz se rozšiřuje, míří do něj Hušek a Krišica
Leaders
Česká internetová jednička Seznam.cz loni zvýšila zisk před zdaněním o víc než pětinu na téměř dvě miliardy. Firma miliardáře Iva Lukačoviče oznámila, že letos chystá významně investovat do datových center.
Seznam.cz loni vydělal téměř dvě miliardy před zdaněním
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.