Mediální manažerka Sokolová povede lifestyle Seznam Zpráv
Zkušená mediální manažerka Monika Sokolová v lednu nastoupila do společnosti Seznam Zprávy, kde bude působit jako zástupkyně ředitele pro nezpravodajský obsah.
„Monika ví, jak stavět a rozvíjet nejúspěšnější lifestylové značky. To odpovídá ambicím, které na poli magazínového a zábavného obsahu máme," řekl Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a rádií Seznam.cz. Monika Sokolová před příchodem do české internetové jedničky dlouhé roky působila ve vydavatelství CNC, kde mimo jiné stála za úspěchem Blesku pro ženy a řady dalších magazínů.
„Seznam je lídr trhu a já jsem ráda, že můžu zúročit své mnohaleté novinářské zkušenosti řízením lifestylových titulů právě tady, u největšího tuzemského digitálního hráče a mezi těmi největšími odborníky v českých médiích. Důraz Seznamu na kvalitní obsah je dnes v rámci mediálního trhu výjimečný a je výzva u toho být,” uvedla Sokolová.
Ve své roli bude úzce spolupracovat se Zdeňkem Johnem, který v Seznamu v minulém roce převzal řízení redakcí webů Garáž.cz, Proženy.cz či Expresfm.cz.
Web Proženy.cz měl loni v průměru přes 2,9 milionu reálných uživatelů, Garáž.cz pak téměř 2,1 milionu reálných uživatelů. Internetové stránky rádia Expres FM v roce 2022 každý měsíc navštívilo průměrně 930 tisíc reálných uživatelů.
Představenstvo Seznam.cz se rozšíří ze tří členů na pět. Novými posilami jsou zkušený mediální manažer a dosavadní šéf homepage Matěj Hušek a Ondřej Krišica, šéf reklamy Seznam.cz. Uvedl to server Mediář s odkazem na vyjádření majitele Seznamu Iva Lukačoviče.Představenstvo Seznam.cz se rozšiřuje, míří do něj Hušek a Krišica
Leaders
Česká internetová jednička Seznam.cz loni zvýšila zisk před zdaněním o víc než pětinu na téměř dvě miliardy. Firma miliardáře Iva Lukačoviče oznámila, že letos chystá významně investovat do datových center. Seznam.cz loni vydělal téměř dvě miliardy před zdaněním
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?