Představenstvo Seznam.cz se rozšiřuje, míří do něj Hušek a Krišica
![Matěj Hušek, Seznam](https://www.newstream.cz/uploads/article/660x464_fit/Matej-Husek.jpg)
Představenstvo Seznam.cz se rozšíří ze tří členů na pět. Novými posilami jsou zkušený mediální manažer a dosavadní šéf homepage Matěj Hušek a Ondřej Krišica, šéf reklamy Seznam.cz. Uvedl to server Mediář s odkazem na vyjádření majitele Seznamu Iva Lukačoviče.
„Oba dva již ve firmě pracují nějaký ten pátek, a za tu dobu po nich zůstala obrovská hromada práce,“ uvedl Lukačovič.
[[Twitter status: https://twitter.com/ilblog/status/1532703500441997317?s=20&t=_6OhYGUBKAJZg40jH188lA]]
Hušek přišel do Seznamu na podzim 2018 z Czech News Center, kde řídil online celého vydavatelství, na pozici ředitele homepage a obsahových služeb. Krišica přišel do Seznamu na sklonku roku 2012, od listopadu 2017 je ředitelem divize reklamy.
![](/uploads/image/Ondrej-Krisica.jpg)
Dalšími členy boardu, kteří se střídají v jeho vedení, je Pavel Zima – ten je nyní předsedou –, a místopředsedové Tomáš Kapalín a Ondřej Procházka.
Seznam.cz loni zvýšil zisk před zdaněním o 22 procent na 1,96 miliardy korun. Tržby se proti roku 2020 zvedly o 13,3 procenta na 5,6 miliardy korun. Za růstem stojí vysoká návštěvnost domovské stránky, vybraných obsahových služeb i nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz. Letos plánuje Seznam.cz významně investovat do výstavby a rozšíření vlastních datových center i klíčových produktů a služeb.
Novým předsedou a řídícím partnerem sítě KPMG ve střední a východní Evropě byl zvolen řídící partner české KPMG Radek Halíček. Bude mít zodpovědnost za kanceláře KPMG v 15 zemích.
Radek Halíček povede síť kanceláří KPMG v regionu CEE
Zprávy z firem
Magazín newstream CLUB
Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh.
V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.
Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.