Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Představenstvo Seznam.cz se rozšiřuje, míří do něj Hušek a Krišica

Matěj Hušek, Seznam
Seznam.cz / užito se svolením
Tereza Zavadilová
tzv

Představenstvo Seznam.cz se rozšíří ze tří členů na pět. Novými posilami jsou zkušený mediální manažer a dosavadní šéf homepage Matěj Hušek a Ondřej Krišica, šéf reklamy Seznam.cz. Uvedl to server Mediář s odkazem na vyjádření majitele Seznamu Iva Lukačoviče.

Reklama

„Oba dva již ve firmě pracují nějaký ten pátek, a za tu dobu po nich zůstala obrovská hromada práce,“ uvedl Lukačovič.

Hušek přišel do Seznamu na podzim 2018 z Czech News Center, kde řídil online celého vydavatelství, na pozici ředitele homepage a obsahových služeb. Krišica přišel do Seznamu na sklonku roku 2012, od listopadu 2017 je ředitelem divize reklamy. 

Ondřej Krišica, Seznam.cz Seznam.cz / užito se svolením

Dalšími členy boardu, kteří se střídají v jeho vedení, je Pavel Zima – ten je nyní předsedou –, a místopředsedové Tomáš Kapalín a Ondřej Procházka.

 Seznam.cz loni zvýšil zisk před zdaněním o 22 procent na 1,96 miliardy korun. Tržby se proti roku 2020 zvedly o 13,3 procenta na 5,6 miliardy korun. Za růstem stojí vysoká návštěvnost domovské stránky, vybraných obsahových služeb i nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz. Letos plánuje Seznam.cz významně investovat do výstavby a rozšíření vlastních datových center i klíčových produktů a služeb. 

Reklama

Radek Halíček z KPMG

Radek Halíček povede síť kanceláří KPMG v regionu CEE

Novým předsedou a řídícím partnerem sítě KPMG ve střední a východní Evropě byl zvolen řídící partner české KPMG Radek Halíček. Bude mít zodpovědnost za kanceláře KPMG v 15 zemích.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí. 

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Třicet let pomáhal vytvářet estetiku produktů Applu. Teď jde Bart Andre do důchodu

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme