Představenstvo Seznam.cz se rozšiřuje, míří do něj Hušek a Krišica

Představenstvo Seznam.cz se rozšíří ze tří členů na pět. Novými posilami jsou zkušený mediální manažer a dosavadní šéf homepage Matěj Hušek a Ondřej Krišica, šéf reklamy Seznam.cz. Uvedl to server Mediář s odkazem na vyjádření majitele Seznamu Iva Lukačoviče.
„Oba dva již ve firmě pracují nějaký ten pátek, a za tu dobu po nich zůstala obrovská hromada práce,“ uvedl Lukačovič.
[[Twitter status: https://twitter.com/ilblog/status/1532703500441997317?s=20&t=_6OhYGUBKAJZg40jH188lA]]
Hušek přišel do Seznamu na podzim 2018 z Czech News Center, kde řídil online celého vydavatelství, na pozici ředitele homepage a obsahových služeb. Krišica přišel do Seznamu na sklonku roku 2012, od listopadu 2017 je ředitelem divize reklamy.

Dalšími členy boardu, kteří se střídají v jeho vedení, je Pavel Zima – ten je nyní předsedou –, a místopředsedové Tomáš Kapalín a Ondřej Procházka.
Seznam.cz loni zvýšil zisk před zdaněním o 22 procent na 1,96 miliardy korun. Tržby se proti roku 2020 zvedly o 13,3 procenta na 5,6 miliardy korun. Za růstem stojí vysoká návštěvnost domovské stránky, vybraných obsahových služeb i nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz. Letos plánuje Seznam.cz významně investovat do výstavby a rozšíření vlastních datových center i klíčových produktů a služeb.
Novým předsedou a řídícím partnerem sítě KPMG ve střední a východní Evropě byl zvolen řídící partner české KPMG Radek Halíček. Bude mít zodpovědnost za kanceláře KPMG v 15 zemích.
Radek Halíček povede síť kanceláří KPMG v regionu CEE
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.