Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Mafra loni snížila ztrátu o tři čtvrtě miliardy díky internetu. Prodej tiskovin se ale dál propadal

Vydavatelství Mafra na Smíchově
ČTK
 ČTK

Mediální skupina Mafra loni snížila ztrátu na 113 milionů korun z předchozích 868 milionů, uvádí výroční zpráva firmy ze skupiny Agrofert expremiéra Andreje Babiše.

Na hospodaření vydavatelství Mafra mělo vliv utlumení ekonomiky kvůli epidemii covidu, zejména pak propad inzerce. Obrat společnosti i tak stoupl o jedno procento na 2,69 miliardy korun. Propad inzerce eliminoval rekordní růst tržeb internetového portfolia. Prodaný náklad novin i časopisů však klesal. U deníků klesl jak volný prodej, tak předplatné.

Tituly vydavatelství pravidelně oslovují 3,24 milionu čtenářů a 7,4 milionu návštěvníků internetu. Letos firma očekává u příjmů z tištěné inzerce návrat k jejich předcovidové výši, u on-line titulů pak nárůst reklamy. V prodeji tisku by se měl vývoj stabilizovat. Na začátku letošního roku přitom část deníků na českém trhu zdražila.

Snímek ze seriálu Netflixu Stranger Things, IV. série

Podaří se Netflixu zabránit odlivu diváků? Zítřejší výsledky hodně napoví

Netflix již v úterý představí výsledky hospodaření za druhé letošní čtvrtletí. Jde o napjatě očekávanou událost, protože se má ukázat, zda největší streamovací služba světa dál přichází o zákazníky a bude muset zásadněji přehodnotit svůj byznys. Akcie Netflixu jen za letošní rok odepsaly téměř 70 procent hodnoty. Bude propad pokračovat?

Přečíst článek

Mafra vydává mimo jiné deníky Mladá fronta Dnes, Lidové noviny a Metro nebo týdeníky Téma a 5plus2. Je provozovatelem serverů iDnes.cz, Expres.cz nebo portálu s jízdními řády iDos.cz. Provozuje také hudební televizi Óčko a virtuálního operátora Mobil.cz.

Vydavatelství patří do skupiny Agrofert ze svěřenských fondů expremiéra Andreje Babiše (ANO).

Anděl Media Centrum, MAFRA

Mafra loni vykázala ztrátu 868 milionů. Může za to propad inzerce

Vydavatelství Mafra loni vykázalo ztrátu 868 milionů korun proti předchozímu zisku 15 milionů. Celkový obrat klesl o půl miliardy na 2,66 miliardy korun.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Miliardář Karel Pražák

Kaprain utahuje opasky. Skupina snížila rozpočet vydavatelství Mafra o více než miliardu

Přečíst článek
Doporučujeme