Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

IceWarp má nového šéfa obchodu. Přichází z Microsoftu

Novým obchodním ředitelem společnosti IceWarp je Jan Urbík. Přichází z Microsoftu
IceWarp, užito se svolením
 nst
nst

Jan Urbík má ze své nové pozice obchodního ředitele IceWarpu podpořit další růst na trzích, jako je jihovýchodní Asie či Latinská Amerika.

Reklama

Výraznou posilu do nejužšího manažerského týmu oznámila česká společnost IceWarp, tvůrce kancelářské online platformy IceWarp Epos. Na pozici Chief Sales Officer (CSO) od července 2023 jmenovala Jana Urbíka, dlouholetého obchodního manažera konkurenční platformy od Microsoftu. Cílem nového topmanažera bude udržet prorůstovou strategii pro zahraniční trhy, zejména pak jihovýchodní Asii, Latinskou Ameriku, jižní Afriku a Spojené státy.

Dvě dekády zkušeností

 „Honza působil dlouhou dobu v Microsoftu, zná tedy přístup tohoto globálního hráče a jeho zkušenosti i mezinárodní pohled pro nás budou klíčové,“ komentuje příchod nového obchodního ředitele CEO IceWarp Adam Paclt.

Jednačtyřicetiletý Urbík se pohybuje v IT byznysu již dvě dekády, od roku 2007 působil na různých pozicích ve společnosti Microsoft, posledních šest jako CEE Partner Sales Executive. Ze své pozice byl zodpovědný za veškeré obchody mezi Microsoftem a společností Lenovo ve střední a východní Evropě od České republiky po Kazachstán.

„Jsem si jistý, že společnými silami naplníme potenciál produktů IceWarpu a posuneme laťku IT řešení opět o něco výš,“ uvedl nový šéf obchodu IceWarpu.

Společnost IceWarp je globálním poskytovatelem řešení pro spolupráci a komunikaci pro firmy všech velikostí. Po více než 22 letech na trhu se platforma IceWarp stala jednou z nejpokročilejších alternativ k Microsoft 365 či Google Workspace.

Kariérní přestupy sledujte zde

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme