Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Francouzi zvažují prodej značky Becherovka, likérka má hodnotu miliard

Francouzská společnost Pernod Ricard zvažuje prodej značky Becherovka
Profimedia
 ČTK

Nápojová společnost Pernod Ricard zvažuje prodej české likérky Jan Becher - Karlovarská Becherovka. Francouzský výrobce lihovin hledá způsoby, jak zefektivnit své portfolio, uvedla agentura Bloomberg. Cenu likérky zdroje odhadují na 300 milionů dolarů (6,95 miliardy korun), případně i více. Předpokládají zájem mezinárodních nápojových společností.

Reklama

Společnost Pernod Ricard podle zdrojů Bloombergu spolupracuje s poradenskou a investiční firmou Centerview Partners, která se snaží zjistit zájem kupců o českou likérku. Ta v Karlových Varech produkuje bylinný likér Becherovka už přes 200 let. Francouzská firma likérku koupila v roce 1997.

Jednání podle zdrojů stále probíhají a není jisté, zda vyústí v transakci. Zástupci společností Pernod Ricard a Centerview Partners se k věci odmítli vyjádřit.

Pernod Ricard zvažuje i další odprodeje ze svého portfolia více než 240 značek. Na konci minulého měsíce Bloomberg informoval o možném prodeji portfolia vín, do kterého patří mimo jiné australské značky Jacob’s Creek a St Hugo či novozélandské víno Stoneleigh. Společnost tehdy uvedla, že pravidelně posuzuje a vyhodnocuje strategické příležitosti.

pampeliška silně pomáhá čistit játra

Biohacking: Znakem špatných jater je únava

Játra jsou orgánem často trpícím současným moderním životním stylem. Stav jater může značně ovlivnit celkové zdraví organismu i kvalitu života. Jsou největším vnitřním orgánem v těle a  jsou primárním detoxikačním orgánem. Nedetoxikují pouze zřejmé škodlivé látky z vnějšího prostředí, ale také metabolity vnitřních procesů jako je trávení, dýchání, opravy tkání a orgánů, a podobně.

Přečíst článek

Generální ředitel francouzské společnosti Alexandre Ricard v srpnu uvedl, že podnik v létě zaznamenal pokles poptávky po prémiovém alkoholu ve Spojených státech a Číně. Výrobce lihovin plánuje v roce 2024 odkoupit zpět své akcie za 500 až 800 milionů eur (až 19,5 miliardy korun).

Pernod Ricard je po firmě Diageo druhý největší výrobce lihovin na světě. Mezi jeho nejznámější značky patří gin Beefeater, vodka Absolut, koňak Martell nebo šampaňské Mumm.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme