Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

BigBoard mění majoritního majitele. Většinu má získat firma ovládaná J&T

BigBoard mění většinového majitele
Profimedia
 ČTK

Antimonopolní úřad se zabývá změnou většinového akcionáře společnosti BigBoard Praha, která podniká na trhu venkovní reklamy. Výlučnou kontrolu nad ní má získat společnost BB Global, uvedl úřad na webu. Firma financovaná skupinou J&T má získat 60procentní podíl, který je dosud v držení společnosti Joj Media House, informoval v pátek server Mediář. Zbývajícími akcionáři BigBoardu zůstávají Richard Fuxa a společnost Touzimsky Media. Oba drží 20 procent.

BigBoard nepředpokládá žádný přímý dopad transakce na své obchodní vztahy s klienty a dodavateli, řekl Mediáři předseda představenstva firmy Fuxa. Dodal, že podrobnější informace o transakci bude možné uvést až po schválení transakce antimonopolním úřadem.

Ten se změnou většinového majitele zabývá ve zjednodušeném řízení. „K navrhovanému spojení soutěžitelů dochází zejména v oblasti poskytování reklamních služeb, především provozováním venkovní reklamy, a dále marketingových a mediálních služeb,“ píše ÚOHS.

Ondřej Aust a Richard Fuxa, spolumajitelé serveru mediar.cz

Miliardář Fuxa rozšiřuje mediální impérium. Po Hrotu kupuje Mediář

Richard Fuxa vlastní největší síť venkovní reklamy u nás BigBoard. V posledních měsících ale buduje mediální společnost, pod kterou vedle podílu ve vydavatelství ekonomického týdeníku Hrot dále spadá lifestylový web Flowee nebo metropolitní zpravodajství PrahaIN.

Přečíst článek

BigBoard je největším tuzemským poskytovatelem venkovních reklamních ploch. Firma má kolem 120 zaměstnanců. Podle poslední výroční zprávy zveřejněné v internetové Sbírce listin byla skupina v roce 2022 ve ztrátě 9,3 milionu korun. Tržby z hlavní činnosti činily téměř 1,49 miliardy korun.

Proč budou muset Pražané ze svých kapes zaplatit důsledky protizákonného nařízení magistrátu

První říjnový den tomu byly dva roky, co platí sporné nařízení magistrátu č. 26/2005 Sb. hl. m. Prahy, které Úřad pro ochranu hospodářské soutěže („ÚOHS“) označil jako porušení zákona.  Od března loňského roku navíc vede s magistrátem oficiální správní řízení, které je nestandardně dlouhé kvůli lhostejnosti vedení hl. m. Praha. Tento laxní přístup vede k tomu, že diskriminovaným firmám narůstají ztráty, které budou po magistrátu vymáhat.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme