Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Britská YouGov koupila za 315 milionů eur firmu zaměřenou na spotřebitelský průzkum

Nákupy (ilustrační foto)
ČTK
 ČTK

Společnost zaměřená na průzkum názorů, motivací, potřeb a mediálních zvyků spotřebitelů YouGov převzala od analytické společnosti GfK její divizi zaměřenou na průzkum nákupního chování domácností v Evropě Consumer Panel Services (CPS GfK) za 315 milionů eur (7,7 miliardy korun).

Reklama

 Transakce je součástí strategie dalšího růstu YouGov a rozšíří její působení v odvětví spotřebního zboží, uvedla YouGov v prohlášení. Díky akvizici bude moci YouGov nabídnout současně údaje o chování zákazníků i o jejich postojích. Nabídne údaje od toho, kde domácnosti nakupují, až po to, jakým způsobem nakupují.

„Převzetí CPS GfK společností YouGov je převratnou změnou pro společnost CPS GfK, naše klienty a odvětví spotřebního zboží a maloobchodu v celé Evropě,“ uvedl prezident Stefan Heremans. „CPS GfK a YouGov společně umožní klientům porozumět jednotlivým krokům v celém nákupním procesu kupujících - počínaje tím, co a kde nakupují, až po zjištění, proč a jak nakupují - se začleněním reklamy, lokalit a sdělovacích prostředků,“ dodal.

Společnost Samsung

Slabý Samsung. Provozní zisk firmy klesl o 35 procent

Provozní zisk jihokorejské společnosti Samsung Electronics ve čtvrtém čtvrtletí podle předběžných výsledků meziročně klesl o 35 procent na 2,8 bilionu wonů (zhruba 48 miliard korun). Zisk výrazně zaostal za očekáváním analytiků, přetrvávající slabá poptávka po spotřební elektronice totiž převážila nad zlepšenými výsledky divize pro výrobu paměťových čipů, uvedla agentura Reuters.

Přečíst článek

YouGov působí v Severní a Jižní Americe, Evropě, na Blízkém východě, v Asii a Tichomoří a má jednu z největších sítí průzkumů na světě. Ve 37 kancelářích po celém světě má 1800 zaměstnanců a více než 4000 klientů. Jejím cílem je pomáhat světovým značkám, vlastníkům sdělovacích prostředků a agenturám lépe plánovat, uvádět a sledovat jejich marketingové aktivity. Provádí časově neomezený průzkum veřejného mínění mezi 26 miliony registrovaných členů panelu na 55 trzích.

CPS GfK má více než 1100 zaměstnanců, kteří působí na 16 trzích v Evropě, a partnerské panely na dalších dvou trzích. Poznatky společnosti CPS GfK jsou založeny na 18 milionech nákupů uskutečněných tisíci domácností, společnost mapuje více než 1500 prodejců a pokrývá více než 2,1 milionu skladových jednotek.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme