
Trend z TikToku udělal z pistácií horké zboží
TrhyInternetový trend v podobě oblíbené dubajské čokolády, který vznikl na sociální síti TikTok, způsobuje na mezinárodních trzích nedostatek pistácií, píše deník The Guardian.
Internetový trend v podobě oblíbené dubajské čokolády, který vznikl na sociální síti TikTok, způsobuje na mezinárodních trzích nedostatek pistácií, píše deník The Guardian.
Snaha nadnárodních firem s konzervativními zákazníky oslovit nové spotřebitele se může hrubě nevyplatit. Přesvědčil se o tom pivovarský gigant Anheuser-Busch, který na jaře vsadil na transgenderovou influencerku Dylan Mulvaneyovou (na snímku). Její video propagující na sociálních sítích speciálně pro ni vyrobené plechovky piva Bud Light vyvolal bojkot milovníků piva v takové míře, že v květnu tato značka po letech přišla o prestižní post nejprodávanějšího piva v USA, napsal deník The Wall Street Journal.
Do svých třiceti let zažila bohužel více, než někteří za celý život. Lékaři jí ve 27 letech sdělili krutou diagnózu – rakovina tlustého střeva ve čtvrtém stádiu s metastázemi na játrech. Nemoc ji dostala na dno. Zároveň ji ale naučila užívat si života. Tohle je příběh fotografky a influencerky Lucie Levé, o který se podělila s posluchači pořadu Eva Talks na Newstream TV.
V Číně roste zájem o virtuální lidi. Podniky z řady oborů, od zákaznických služeb až po zábavní průmysl, platí za virtuální zaměstnance velké peníze. Technologická firma Baidu uvádí, že počet projektů virtuálních lidí, na kterých pracovala pro své klienty, se od loňského roku zdvojnásobil. Cenové rozpětí je přitom široké - klienti jsou ochotni za virtuálního zaměstnance ročně zaplatit od 2800 dolarů (63 300 korun) do 14 300 dolarů (323 500 korun), uvedl server americké televize CNBC.
Ještě před pár lety by napadlo jít na snídani do kavárny jen pár výstředníků. Dnes patří snídaně v bistrech a kavárnách k největším trendům současné gastronomie. Snídaně prověřilo i covidové období, kdo na ně vsadil, má dnes spoustu práce. Před leckterým snídaňovým podnikem stojí – logicky hlavně o víkendu – fronta. Proč nás tak baví snídat v kavárnách? A co si nejčastěji dáváme?
Korejská popová zpěvačka si založila módní značku Blanc & Eclare, ale nejvíc vydělává na sociálních sítích.