Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

K-popová hvězda Jessica Jung se dala na podnikání

Jessica Jung
MBC / Creative Commons / CC BY 4.0
 nst
nst

Korejská popová zpěvačka si založila módní značku Blanc & Eclare, ale nejvíc vydělává na sociálních sítích.

Reklama

Bývalá popová hvězda Jessica Jung z Jižní Koreje se vzdala dlouholeté pěvecké kariéry v dívčí skupině ve stylu K-pop s názvem Girl’s Generation a vrhla se do světa podnikání. Tato dvaatřicetiletá dáma sama sebe v rozhovoru s CNBC označila za tzv. „průkopnici“ a založila si svojí módní značku Blanc & Eclare, která představuje luxusní dámskou módu. Začátkem roku 2021 si v Soulu otevřela první vlajkový obchod s restaurací Clareau, zaměřenou na současnou kuchyni. Není to její první styk se světem fashion, protože v roce 2020 se stala tváří kosmetické značky Revlon.

To ale zdaleka není vše. Jessica Jung má velký vliv na sociálních sítích. Její instagramový profil sleduje více než 9,9 milionu lidí, tudíž se věnuje i práci influencerky na plný úvazek.

A jak se takový byznys na sociálních sítích dělá?  Jessica prozradila CNBC Inside E-commerce svůj recept na úspěch: „Buďte originální, upřímní a mějte svůj vlastní charakter. Poté dojde k propojení mezi vámi, vašimi sledujícími a interakce budou jen růst.“

Na sociálních sítích hraje klíčovou roli také obsah příspěvků. Mladá podnikatelka doporučuje správně kombinovat značkový a soukromý obsah.

„Pokud mám značkový obsah, který potřebuji zveřejnit, zveřejním ho. Poté přidám několik příspěvků ze skutečného života – každodenní aktivity, módní styly a věci, které by moji sledující chtěli opravdu vidět,” dodává.

Supreme

Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice

Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?

Přečíst článek

Za svůj úspěch Jessica připisuje velkou zásluhu svým fanouškům: „Mám velké štěstí, protože moje kariéra začala v době, kdy sociální sítě zapouštěly své kořeny. S mými fanoušky jsme vše vybudovali společně.“

Čtyři tisíce dolarů za post 

Na druhou stranu ale přiznává, že život influencera může být občas dost náročný. Sociální média jsou hodně rychlá a je třeba s nimi držet krok.

Podle „kalkulačky sociálních platů“ Lickd.co si mohou influenceři s více než 100 tisíci sledujícími na Instagramu obvykle vydělat přes 4 000 dolarů za jeden příspěvek.

Jessica hodně cestovala a v Jižní Koreji trávila minimum času. S příchodem covidu-19 byla donucená se zastavit a být více doma. Díky tomu si však uvědomila, jak jí rodná země chyběla a načerpala spoustu energie na rozjetí dalších projektů.

Aktuálně připravuje reality show, která bude odvysílána koncem září 2021, nové hudební album a také na knihu „Bright“, což je pokračování jejího bestselleru „Shine“.

Výstava Vladimira 518 v pražské DSC Gallery.

Slavný rapper Vladimir 518 debutuje jako malíř. Jeho obrazy mohou být investicí

Ačkoli je Vladimir 518 samoukem, jeho kresby stojí desítky tisíc, velkoformátová plátna prodává DSC Gallery za 120 tisíc a výš.

Přečíst článek

Virgil Abloh

Miliardář Bernard Arnault koupil majoritu v módním brandu Off-White

Zakladatel Off-White Virgil Abloh je považován za klíčového muže současné módy a od roku 2018 je vlivným designérem v Arnaultově impériu LVMH.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Chip Wilson s manželkou, Lululemon

Akcie Lululemon jsou „real deal“. Jejich zakladatel, výstřední miliardář Chip Wilson, taky

Přečíst článek
Pro diamanty do Pandory. Symbol luxusu nahrazují synteticky pěstované kameny

Pro diamanty do Pandory. Symbol luxusu nahrazují synteticky pěstované kameny, a mají úspěch

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme