Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Kdo je nejlepší český mluvčí? Nominace startují

Vítězové Zlatého středníku 2022
PR Klub, užito se svolením
 nst
nst

Startují nominace na cenu Mluvčí roku. Práci nejlepších tiskových mluvčích a PR týmů roku ocení PR Klub již v únoru příštího roku.

Reklama

Ocenění Mluvčí roku, které každoročně vyhlašuje profesní organizace PR Klub, právě začíná. Prestižní cenu si odnesou nejlepší profesionálové v oboru z řad ředitelů komunikace a vnějších vztahů, PR manažerů, tiskových mluvčí a současně PR týmy roku. Nominace na ocenění mohou již nyní udělovat zástupci médií a osobnosti z oblasti komunikace a public relations. O finalistech rozhodne porota složená z etablovaných osobností nejvýznamnějších médií a institucí. Slavnostní vyhlášení je naplánované na konec února příštího roku, uvedla výkonná ředitelka PR Klubu Michaela Pišiová.

„V době krize je práce tiskových mluvčích a PR profesionálů nejvíce vidět. Porota, která je složená z pečlivě vybraných a významných osobností české komunikace, hodnotí zejména dlouhodobý přínos oboru, profesionalitu, transparentnost a proaktivitu nominovaných komunikátorů,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

Nominace do letošního ročníku ocenění Mluvčí roku 2022 budou probíhat od 12. prosince do 11. ledna 2023 ve třech kategoriích: Nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru, nejlepší mluvčí soukromého sektoru a PR tým roku.

"Nominovat osobnosti české komunikační scény mohou pouze zástupci médií a osobnosti z oblasti komunikace a public relations. Pokud mezi ně patříte, zapojte se do výběru těch nejlepších komunikátorů v zemi a udělte svůj hlas jednoduše a bezplatně skrze formulář na webu. Formulář můžete vyplnit i opakovaně, a podpořit tak více odborníků nebo PR týmů. Stačí pouze uvést jméno, příjmení, název firmy či subjektu, ve kterém mluvčí či tým pracuje, a důvody vaší nominace. Do kategorie PR tým roku je možné nominovat pouze interní, tzv. in-house týmy, nikoliv agenturní," doplnila Pišiová.

Cena Mluvčí roku je prestižním oceněním, za kterým se skrývá transparentní a velmi pečlivá práce poroty. Ta se skládá přibližně z 20 šéfredaktorů nejvýznamnějších médií a etablovaných odborníků z oblasti komunikace a PR. Výběr finalistů trvá desítky hodin rozdělených do třech kol hodnocení,“ říká Michaela Pišiová a dodává, že PR Klub udělováním ceny dlouhodobě usiluje o evangelizaci práce komunikátorů a upozorňuje na její význam z hlediska reputace, potažmo růstu firem a organizací.

Slavnostní vyhlášení ceny Mluvčí roku 2022, kterou organizuje profesní organizace PR Klub, se uskuteční na konci února příštího roku.

V loňském ročníku se nejlepším mluvčím soukromého sektoru stal Filip Hrubý, vedoucí externí komunikace České spořitelny. Cenu Nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru získala Kateřina Rendlová, vedoucí odboru komunikace a vnějších vztahů Policejního prezidia, která pozici v listopadu tohoto roku opustila. Titul PR tým roku převzal tým podnikové komunikace společnosti Škoda Auto. Ocenění za přístup ke komunikaci v době pandemie porota udělila skupině PPF a Petru Kellnerovi in memoriam.

Ocenění navazuje na tradici Českého klubu mluvčích, který od roku 2003 pořádal udílení profesní ceny Mluvčí roku ve spolupráci s Komorou Public relations.

Vítězové Zlatého středníku 2022

PROHLÉDNĚTE SI: Hlavní ceny za marketing a PR Zlatý středník vyhráli Šticha, MSL a agentura Hero & Outlaw Hanče a Půra

Letošní Osobností PR je Ladislav Šticha, talentem Jakub Ghanem. Nejlepší agenturou je MSL Czech Republic a ocenění Projekt roku mají Česká asociace pojišťoven a Hero & Outlaw. 

Přečíst článek

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme