Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Spodní prádlo Kim Kardashian umí přitáhnout pozornost i investory

Kim Kardashian je většinovou akcionářkou Skims.
Se svolením Skims
Petra Nehasilová
pej

Rodina Kardashianových dokáže svoji televizní popularitu – i přesto, nebo právě proto, že se jejich show mnohdy pohybují na hraně vkusu – dobře zpeněžit. Naposledy, možná nejznámější člence klanu Kim, přinesla v druhém kole investic do značky spodního prádla Skims 240 milionů dolarů. 

Financování ve druhém investičním kole vedl hedgeový fond Lone Pine Capital a investiční společnosti D1 Capital. Skims nově od investorů získala 240 milionů dolarů. Tržní hodnota značky Skims díky tomu poskočila na dvojnásobek. Ještě v dubnu se její hodnota pohybovala na úrovni 1,6 miliardy dolarů. Po devíti měsících je to 3,2 miliardy.

BMW

Značka BMW vládne trhu s luxusními vozy, přeskočila Mercedes

Celosvětový prodej luxusních osobních automobilů Mercedes-Benz se loni snížil o pět procent na 2,05 milionu vozů. Značka tak podle agentury Reuters poprvé za pět let přišla o vedoucí pozici na trhu s luxusními automobily. Předstihla ji konkurenční BMW, která tento týden oznámila, že její globální prodej loni poprvé překročil 2,2 milionu vozů.

Přečíst článek

Poslední kolo investic v hodnotě 240 milionů dolarů nám pomůže inovovat, expandovat a ještě více vylepšit klientský servis tak, abychom posílili brand důvěryhodné firmy,“ upřesnila budoucí směřování firmy Kim Kardashian v mailu pro agenturu Bloomberg.

Kardashian a její obchodní partner si ve společnosti ponechali kontrolní podíl. Kardashian navíc zůstala ve firmě největším akcionářem, ani ona, ani její obchodní partner o prodeji neuvažují. Do budoucna se ale této možnosti ani jeden nebrání.

Značka Skims posílila během pandemie

Pandemie, která přinesla razantní změnu životního stylu, firmu významně posílila. Zájem zákazníků hlavně o neformální oblečení loni přinesl Skims tržby ve výši 275 milionů dolarů, o 90 procent víc než v předpandemickém roce 2019. Ještě větší tržby si společnost slibuje od letoška – mohly by podle odhadů majitelů dosáhnout až ke 400 milionům dolarů.

Virgil Abloh

Zemřel Virgil Abloh. Muž, který vytvořil módu 21. století

Svět módy přišel o jednu z největších ikon současnosti. V pouhých 41 letech podlehl rakovině Virgil Abloh, muž, který proměnil Louise Vuittona. Bernard Arnault, šéf módního impéria, nad skonem šéfdesignéra značky vyjádřil lítost. „Jsem v šoku z této hrozné zprávy,” citovala Arnaulta agentura Reuters.

Přečíst článek

Podle Bloombergu v posledních letech navíc dochází k jisté proměně trhu se spodním prádlem ve Spojených státech. Tradičním značkám jako je Victoria’s Secret začínají na paty šlapat právě módní startupy, jako je Skims.

Cíl? Dobýt zahraniční trh

S investovanými miliony plánují Kardashian a její obchodní partner expandovat do zahraničí, kde mají v plánu vybudovat maloobchodní síť. Dosud se všechny prodeje mimo USA uskutečňují hlavně prostřednictvím webových stránek společnosti, další část pak skrze společnost Nordstrom.

Louis Vuitton

Luxus vybředl z covidové krize. Pohání ho útraty Číňanů a Američanů

Obchod s luxusem se vymanil z covidové krize, tržby za luxusní zboží letos předčí ty z předpandemického roku 2019. Segment podržely zejména útraty Číňanů a Američanů, kteří rozhazují za špičkové boty, kožené zboží a šperky.

Přečíst článek

Na evropský trh pak společnost cílí hlavně navázáním spolupráce s luxusními módními značkami. Už v říjnu poslala do světa limitovanou kolekci plavek nebo koženého oblečení, která vznikla ve spolupráci s prestižním italským módním domem Fendi patřícího do sítě LVMH. Jen během deseti minut po uvedení těchto produktů prodejem vygenerovala více než tři miliony dolarů, přičemž propojení s italskou značkou zarezonovalo hlavně na trhu mimo Spojené státy.

Zásek do povědomí zákazníků po celém světě značce Skims jistě přinesou i zimní olympijské hry v Pekingu. Američtí olympionici se od hlavy až k patě obléknou do jejích produktů – ostatně tak, jako tomu bylo loni na letních hrách v Tokiu.

Apple, ilustrační foto

Prodej iPhonů v Číně vytáhl čtvrtletní tržby Applu na rekord

Čistý zisk firmy Apple v prvním fiskálním čtvrtletí vzrostl o pětinu na 34,63 miliardy dolarů (758,8 miliardy korun). Tržby byly rekordní, uvedla firma. Apple těžil mimo jiné z vysoké poptávky po iPhonech v Číně.

Přečíst článek

Kosnar, Cimex

Klášter Gabriel Loci proměníme v hotel. Bylo by fajn, kdyby nás to nestálo dvě miliardy, říká investor

Majitel zchátralého kláštera sv. Gabriela na pražském Smíchově, skupina Cimex, už má jasno o jeho budoucnosti. Komplex přestaví na pětihvězdičkový hotel. Rozsáhlá rekonstrukce by měla začít za dva až tři roky. Takové jsou plány. A kolik to celé bude stát? „Zpočátku jsme si s nadsázkou říkali, že jdeme do miliardového projektu a nyní se budeme snažit nepřekročit miliardy dvě,” říká Miroslav Kosnar, šéf Cimexu.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme