Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Podívejte se, co všechno umí první chytré brýle od Facebooku

Facebook už má své první chytré brýle. Vytvořil je ve spolupráci s italsko-francouzskou společností EssilorLuxottica, pod níž spadá mimo jiné značka Ray-Ban.

Brýle svým uživatelům umožňují poslouchat hudbu, přijímat hovory nebo pořizovat fotografie či krátká videa a sdílet je. To vše bez použití telefonu.

Facebook se přiblížil svému cíli nabízet brýle pro rozšířenou realitu, napsala agentura Reuters. Společnost generuje většinu tržeb z reklamy, ale výrazně investuje do technologií virtuální a rozšířené reality. Minulý rok uvedla, že vývoj brýlí pro rozšířenou realitu bude trvat deset let.

V případě virtuální reality člověk nevidí nic z reálného prostředí, zatímco u rozšířené reality se v reálném prostředí pohybují virtuální předměty. A existuje i mix těchto dvou způsobů zobrazování.

VR, ilustrační foto

Majitel TikToku díky akvizici pronikl do světa virtuální reality

Čínská společnost ByteDance, která vlastní sociální síť TikTok, expanduje do oblasti virtuální reality. Firma oznámila, že kupuje začínající společnost Pico, uvedl server televize CNBC.

Přečíst článek

Brýle obsahují volitelného virtuálního asistenta, takže fotografie a videa má jít pořizovat bez použití rukou prostřednictvím hlasových příkazů. Facebook uvedl, že LED dioda na brýlích bude ukazovat, kdy je kamera zapnutá, aby ostatní lidé věděli, že jejich uživatel fotí nebo natáčí video.

Ve USA bude cena brýlí Ray-Ban Stories začínat na 299 dolarech (přes 6400 korun), informoval Facebook.

Mark Zuckerberg, zakladatel Facebooku

Zuckerberg chystá Matrix. A chce nás tam všechny

Do několika let chce největší sociální síť světa vytvořit digitální prostor, kde budeme žít více než v realitě. A Facebook zdaleka není sám. Jaký potenciál tyto snahy mají? A mohou uspět?

Přečíst článek

Mark Zuckerberg, zakladatel Facebooku

Zuckerberg ukázal první střípek z jím budovaného digitálního vesmíru

Facebook, největší sociální síť světa, chce vytvořit digitální prostor, kde budeme žít více než v realitě. Sneak peek toho, jak by to v novém "Matrixu" mohlo vypadat, nyní ukázal šéf firmy Mark Zuckerberg.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme