Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Podívejte se, co všechno umí první chytré brýle od Facebooku

Facebook už má své první chytré brýle. Vytvořil je ve spolupráci s italsko-francouzskou společností EssilorLuxottica, pod níž spadá mimo jiné značka Ray-Ban.

Reklama

Brýle svým uživatelům umožňují poslouchat hudbu, přijímat hovory nebo pořizovat fotografie či krátká videa a sdílet je. To vše bez použití telefonu.

Facebook se přiblížil svému cíli nabízet brýle pro rozšířenou realitu, napsala agentura Reuters. Společnost generuje většinu tržeb z reklamy, ale výrazně investuje do technologií virtuální a rozšířené reality. Minulý rok uvedla, že vývoj brýlí pro rozšířenou realitu bude trvat deset let.

V případě virtuální reality člověk nevidí nic z reálného prostředí, zatímco u rozšířené reality se v reálném prostředí pohybují virtuální předměty. A existuje i mix těchto dvou způsobů zobrazování.

VR, ilustrační foto

Majitel TikToku díky akvizici pronikl do světa virtuální reality

Čínská společnost ByteDance, která vlastní sociální síť TikTok, expanduje do oblasti virtuální reality. Firma oznámila, že kupuje začínající společnost Pico, uvedl server televize CNBC.

Přečíst článek

Brýle obsahují volitelného virtuálního asistenta, takže fotografie a videa má jít pořizovat bez použití rukou prostřednictvím hlasových příkazů. Facebook uvedl, že LED dioda na brýlích bude ukazovat, kdy je kamera zapnutá, aby ostatní lidé věděli, že jejich uživatel fotí nebo natáčí video.

Ve USA bude cena brýlí Ray-Ban Stories začínat na 299 dolarech (přes 6400 korun), informoval Facebook.

Mark Zuckerberg, zakladatel Facebooku

Zuckerberg chystá Matrix. A chce nás tam všechny

Do několika let chce největší sociální síť světa vytvořit digitální prostor, kde budeme žít více než v realitě. A Facebook zdaleka není sám. Jaký potenciál tyto snahy mají? A mohou uspět?

Přečíst článek

Mark Zuckerberg, zakladatel Facebooku

Zuckerberg ukázal první střípek z jím budovaného digitálního vesmíru

Facebook, největší sociální síť světa, chce vytvořit digitální prostor, kde budeme žít více než v realitě. Sneak peek toho, jak by to v novém "Matrixu" mohlo vypadat, nyní ukázal šéf firmy Mark Zuckerberg.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme