Musk na Twitteru zavtipkoval o koupi Manchester United. Akcie klubu reagovaly růstem
Nejbohatší muž planety Elon Musk na sociální síti Twitter vtipkoval o koupi anglického fotbalového klubu Manchester United. Vtip se neobešel bez reakcí fanoušků, kteří by koupi uvítali, uvedla agentura Reuters. Akcie klubu v premarketu přidávaly i čtyři procenta, zisky ale postupně odepsaly.
Fotbalový klub Manchester United má problémy od roku 2013, kdy odešel do důchodu manažer Alex Ferguson. „Rudí ďáblové“ mají za sebou sérii debaklů v největší ligové soutěži Premier League. Současní majitelé klubu, rodina Glazerů, proto čelí vlnám kritiky ze strany fanoušků, kteří vyzývají k jeho záchraně klubu, za který hraje i portugalská legenda Cristiano Ronaldo. Mančaft se poprvé za posledních 20 let dostal na dno tabulky.
[[Twitter status: https://twitter.com/ImpressionistAL/status/1559720719004598275]]
„Kupuji Manchester United, nemáte zač,” utweetl si ve vtipu Elon Musk.
[[Twitter status: https://twitter.com/elonmusk/status/1559691922725281800?s=20&t=Dr3lRg7m9Tk1eWa68sErog]]
Některé fanoušky tím potěšil. S reakcí přispěchal i bývalý křídelní útočník Liverpoolu Ryan Babel, který reagoval, že musí rychle nakoupit akcie Manchesteru.
[[Twitter status: https://twitter.com/Ryanbabel/status/1559778880348725248?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1559778880348725248%7Ctwgr%5E289dbfd6c4ae7c7ff3605f22b056dd7880ed23eb%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.bbc.co.uk%2Fsport%2Ffootball%2F62573069]]
Později byl Musk dotázaný, jestli koupi myslí vážně. Nakonec přiznal, že šlo pouze o vtip a žádný fotbalový klub kupovat nehodlá. Není to poprvé, kdy Musk na sociální síti napsal o koupi velké společnosti. Dříve na Twitteru uvedl, že koupí Coca-colu a vrátí do ní kokain.
Magazín Forbes ohodnotil začátkem roku fotbalový klub Menchester United na 4,6 miliardy dolarů. Musk, který má na Twitteru přes 103 milionů uživatelů plánoval koupit i tuto sociální síť za 44 miliard dolarů (bilion korun). Později ale z dohody vycouval a nyní je s Twitterem v soudním sporu.
Magazín newstream CLUB
Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.
Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba.
Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.
Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.