Walt Disney se přidává ke Googlu. Pro návrat do kanceláří bude povinné se očkovat
Další americká společnost, tentokrát Walt Disney, podmiňuje návrat svých zaměstnanců do práce povinností nechat se naočkovat proti covidu.
Bezpečnost a zdraví našich zaměstnanců během pandemie pro nás byla a stále ještě je prioritou, uvedlo vedení firmy ve svém prohlášení, na které upozornil server amerického týdeníku Variety.
V něm se dále specifikují podmínky pro návrat do kanceláří. Neočkovaní zaměstnanci pracující z kanceláře mají lhůtu 60 dní na splnění všech podmínek. Ti, kteří odvádí práci z domu, si před návratem do firmy musí očkování zajistit. Stejné podmínky, projednávané i s odbory, platí i pro nově nastupující zaměstnance a stanou se součástí takzvané kolektivní smlouvy.
Zaměstnanci společnosti Google se vrátí do kanceláří a jen pod podmínkou očkování proti covid-19.
Zaměstnanci Googlu se vrátí do kanceláře až v říjnu. A jen ti očkovaní
Zprávy z firem
Disney je další významnou americkou společností, která po svých zaměstnancích požaduje očkování. Například Netflix na začátku týdne oznámil, že musejí být očkovaní i ti, kteří se dostanou do kontaktu s herci. A podobné podmínky stanovily i společnosti Google a Facebook.
Vedení firem tak reaguje na nárůst počtu nakažených a na výsledky průzkumů, které poukazují na to, že neočkovaní se potýkají s těžším průběhem mutace delta.
Akcie v USA v úterý zavřely se ztrátou. Investoři totiž byli obezřetní před výsledky hospodaření předních technologických firem. Ty ovšem nezklamaly, dokázaly, že i v pandemii se jim až nezvykle daří.
Techno obři a čtvrtletní výsledky. Apple, Microsoft i Google ukázaly, že se jim daří
Zprávy z firem
Na podzim se objeví nová verze operačního systému pro mobilní telefony značky Apple. Chystají také jednu funkcionalitu, která vás nejspíš bude šokovat. Apple jí otevírá cestu pro možnost dědit emailové schránky nebo profily na sociálních sítích.
Stanislav Šulc: Revoluce pokračuje, Apple připustil smrt
Názory
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.