Walt Disney se přidává ke Googlu. Pro návrat do kanceláří bude povinné se očkovat
Další americká společnost, tentokrát Walt Disney, podmiňuje návrat svých zaměstnanců do práce povinností nechat se naočkovat proti covidu.
Bezpečnost a zdraví našich zaměstnanců během pandemie pro nás byla a stále ještě je prioritou, uvedlo vedení firmy ve svém prohlášení, na které upozornil server amerického týdeníku Variety.
V něm se dále specifikují podmínky pro návrat do kanceláří. Neočkovaní zaměstnanci pracující z kanceláře mají lhůtu 60 dní na splnění všech podmínek. Ti, kteří odvádí práci z domu, si před návratem do firmy musí očkování zajistit. Stejné podmínky, projednávané i s odbory, platí i pro nově nastupující zaměstnance a stanou se součástí takzvané kolektivní smlouvy.
Zaměstnanci společnosti Google se vrátí do kanceláří a jen pod podmínkou očkování proti covid-19. Zaměstnanci Googlu se vrátí do kanceláře až v říjnu. A jen ti očkovaní
Zprávy z firem
Disney je další významnou americkou společností, která po svých zaměstnancích požaduje očkování. Například Netflix na začátku týdne oznámil, že musejí být očkovaní i ti, kteří se dostanou do kontaktu s herci. A podobné podmínky stanovily i společnosti Google a Facebook.
Vedení firem tak reaguje na nárůst počtu nakažených a na výsledky průzkumů, které poukazují na to, že neočkovaní se potýkají s těžším průběhem mutace delta.
Akcie v USA v úterý zavřely se ztrátou. Investoři totiž byli obezřetní před výsledky hospodaření předních technologických firem. Ty ovšem nezklamaly, dokázaly, že i v pandemii se jim až nezvykle daří.Techno obři a čtvrtletní výsledky. Apple, Microsoft i Google ukázaly, že se jim daří
Zprávy z firem
Na podzim se objeví nová verze operačního systému pro mobilní telefony značky Apple. Chystají také jednu funkcionalitu, která vás nejspíš bude šokovat. Apple jí otevírá cestu pro možnost dědit emailové schránky nebo profily na sociálních sítích.Stanislav Šulc: Revoluce pokračuje, Apple připustil smrt
Názory
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?