TV Nova loni zvýšila zisk na 1,1 miliardy, dařilo se streamovací službě Voyo
Televize Nova, která patří do skupiny PPF, loni zvýšila čistý zisk o šest procent na 1,11 miliardy korun. Tržby vzrostly o 15 procent na 7,07 miliardy korun. Největší část tržeb tvořily příjmy z vysílané reklamy, které stouply o 1,6 procenta na 4,43 miliardy korun.
Tržby z prodeje reklamního prostoru na internetu a předplatného služby Voyo loni stouply o 80 procent na 614 milionů korun. Příjmy z prodeje reklamních sdělení se pak zvýšily o 28 procent na 787 milionů korun.
Skupina programů Novy loni dosáhla v divácké skupině 15 až 54 let sledovanosti v hlavním vysílacím čase přes 36 procent, což je nejvíce na trhu. První pozici si u mladších diváků udržela i v celodenní sledovanosti. Zpravodajské Televizní noviny měly celoroční zásah (počet diváků, kteří alespoň tři minuty kontinuálně sledovali daný pořad) ve skupině diváků starších čtyř let přes 8,1 milionu. Nejsledovanějším formátem byl seriál Policie Modrava, konkrétně jeho čtvrtá řada.
Čína se chystá vytvořit nový investiční fond, který by měl shromáždit 300 miliard jüanů (zhruba 920 miliard korun) na podporu domácího polovodičového průmyslu. Peking tak stupňuje své úsilí dohnat v tomto odvětví Spojené státy a další konkurenty.Čína pošle na podporu domácího polovodičového průmyslu obří balík peněz
Zprávy z firem
Internetová video platforma Voyo loni překonala hranici půl milionu předplatitelů v ČR a na Slovensku. Uživatelé trávili na Voyo průměrně 12 hodin týdně. Měsíční zásah aplikace HbbTV pro chytré televize byl 2,4 milionu diváků měsíčně.
V letošním roce je pro Novu hlavní prioritou udržení vedoucí pozice v podílu na sledovanosti v cílové divácké skupině 15 až 54 let. Dále chce investovat do digitálního rozvoje a streamovací služby Voyo.
Skupina TV Nova má volně šířené stanice Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova Fun, Nova Lady a Nova Gold a prémiové stanice Nova Sport 1 až 4. Od konce roku 2020 Novu vlastní investiční skupina PPF, která jí koupila od CME.
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?