Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

TV Nova loni zvýšila zisk na 1,1 miliardy, dařilo se streamovací službě Voyo

TV Nova loni zvýšila zisk o šest procent na 1,1 miliardy korun
iStock
 ČTK

Televize Nova, která patří do skupiny PPF, loni zvýšila čistý zisk o šest procent na 1,11 miliardy korun. Tržby vzrostly o 15 procent na 7,07 miliardy korun. Největší část tržeb tvořily příjmy z vysílané reklamy, které stouply o 1,6 procenta na 4,43 miliardy korun.

Tržby z prodeje reklamního prostoru na internetu a předplatného služby Voyo loni stouply o 80 procent na 614 milionů korun. Příjmy z prodeje reklamních sdělení se pak zvýšily o 28 procent na 787 milionů korun.

Skupina programů Novy loni dosáhla v divácké skupině 15 až 54 let sledovanosti v hlavním vysílacím čase přes 36 procent, což je nejvíce na trhu. První pozici si u mladších diváků udržela i v celodenní sledovanosti. Zpravodajské Televizní noviny měly celoroční zásah (počet diváků, kteří alespoň tři minuty kontinuálně sledovali daný pořad) ve skupině diváků starších čtyř let přes 8,1 milionu. Nejsledovanějším formátem byl seriál Policie Modrava, konkrétně jeho čtvrtá řada.

Čína chystá nový fond na podporu polovodičového průmyslu

Čína pošle na podporu domácího polovodičového průmyslu obří balík peněz

Čína se chystá vytvořit nový investiční fond, který by měl shromáždit 300 miliard jüanů (zhruba 920 miliard korun) na podporu domácího polovodičového průmyslu. Peking tak stupňuje své úsilí dohnat v tomto odvětví Spojené státy a další konkurenty.

Přečíst článek

Internetová video platforma Voyo loni překonala hranici půl milionu předplatitelů v ČR a na Slovensku. Uživatelé trávili na Voyo průměrně 12 hodin týdně. Měsíční zásah aplikace HbbTV pro chytré televize byl 2,4 milionu diváků měsíčně.

V letošním roce je pro Novu hlavní prioritou udržení vedoucí pozice v podílu na sledovanosti v cílové divácké skupině 15 až 54 let. Dále chce investovat do digitálního rozvoje a streamovací služby Voyo.

Skupina TV Nova má volně šířené stanice Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova Fun, Nova Lady a Nova Gold a prémiové stanice Nova Sport 1 až 4. Od konce roku 2020 Novu vlastní investiční skupina PPF, která jí koupila od CME.

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme