Reklama

Škodu Auto povede Klaus Zellmer, píše německý magazín

Předseda představenstva automobilky Škoda Auto Thomas Schäfer představil novou strategii firmy, díky které chce firma dosáhnout větší digitalizace a elektrifikace.
ČTK
 ČTK

Českou automobilku Škoda auto od 1. července povede současný šéf prodeje značky Volkswagen (VW) Klaus Zellmer, který ve funkci nahradí Thomase Schäfera. S odvoláním na své zdroje to uvedl německý magazín Automobilwoche.

Reklama

Schäfer ode dneška převzal provozní řízení značky VW, zároveň ale do konce června povede i Škodu Auto. Škoda, která stejně jako značka VW patří pod koncern Volkswagen, by v těchto dnech měla výběr nového šéfa podle očekávání oznámit.

Týdeník Škodovácký odborář v únoru uvedl, že ve hře o šéfa Škody je devět uchazečů. Automobilwoche před zhruba týdnem napsal, že v užším výběru jsou již jen dva kandidáti, v pátek pak uvedl, že vítězem výběru se stal Zellmer. „Shodně to uvádí několik zdrojů,“ napsal magazín.

Schäfer do čela české automobilky přišel 3. srpna 2020, z funkce tak odejde téměř po dvouletém působení. V březnovém rozhovoru s deníkem Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) uvedl, že chce, aby si mateřský koncern Volkswagen vybral pro vybudování továrny na automobilové baterie Českou republiku. Schäferovu podporu označil FAZ za dárek na rozloučenou.

Herbert Diess, šéf VW

Vleklá válka na Ukrajině poškodí evropskou ekonomiku víc než covid, míní šéf Volkswagenu

Vleklá válka na Ukrajině by mohla evropské ekonomice způsobit mnohem větší škody než pandemie covidu-19. V rozhovoru s listem Financial Times (FT) to řekl šéf německého automobilového koncernu Volkswagen Herbert Diess.

Přečíst článek

Thomas Schäfer

Šéf Škoda Auto Schäfer nově povede značku VW

Předseda představenstva automobilky Škoda Auto Thomas Schäfer nově povede VW, která je hlavní značkou skupiny Volkswagen. Kdo Schäfera v českém podniku nahradí, koncern nesdělil.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme