Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Škodu Auto povede Klaus Zellmer, píše německý magazín

Předseda představenstva automobilky Škoda Auto Thomas Schäfer představil novou strategii firmy, díky které chce firma dosáhnout větší digitalizace a elektrifikace.
ČTK
 ČTK

Českou automobilku Škoda auto od 1. července povede současný šéf prodeje značky Volkswagen (VW) Klaus Zellmer, který ve funkci nahradí Thomase Schäfera. S odvoláním na své zdroje to uvedl německý magazín Automobilwoche.

Schäfer ode dneška převzal provozní řízení značky VW, zároveň ale do konce června povede i Škodu Auto. Škoda, která stejně jako značka VW patří pod koncern Volkswagen, by v těchto dnech měla výběr nového šéfa podle očekávání oznámit.

Týdeník Škodovácký odborář v únoru uvedl, že ve hře o šéfa Škody je devět uchazečů. Automobilwoche před zhruba týdnem napsal, že v užším výběru jsou již jen dva kandidáti, v pátek pak uvedl, že vítězem výběru se stal Zellmer. „Shodně to uvádí několik zdrojů,“ napsal magazín.

Schäfer do čela české automobilky přišel 3. srpna 2020, z funkce tak odejde téměř po dvouletém působení. V březnovém rozhovoru s deníkem Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) uvedl, že chce, aby si mateřský koncern Volkswagen vybral pro vybudování továrny na automobilové baterie Českou republiku. Schäferovu podporu označil FAZ za dárek na rozloučenou.

Herbert Diess, šéf VW

Vleklá válka na Ukrajině poškodí evropskou ekonomiku víc než covid, míní šéf Volkswagenu

Vleklá válka na Ukrajině by mohla evropské ekonomice způsobit mnohem větší škody než pandemie covidu-19. V rozhovoru s listem Financial Times (FT) to řekl šéf německého automobilového koncernu Volkswagen Herbert Diess.

Přečíst článek

Thomas Schäfer

Šéf Škoda Auto Schäfer nově povede značku VW

Předseda představenstva automobilky Škoda Auto Thomas Schäfer nově povede VW, která je hlavní značkou skupiny Volkswagen. Kdo Schäfera v českém podniku nahradí, koncern nesdělil.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme