Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Škoda Auto DigiLab vede Tillmann Stauske

Tillmann Stauske
Škoda Auto / užito se svolením
 nst
nst

Škoda Auto DigiLab vede od 1. května Tillmann Stauske, ve funkci nahradil Jarmilu Plachou, která převezme nové úkoly v koncernu Volkswagen. Plachá, která digitální inovační centrum vybudovala, stála v jeho čele od března 2017. Stauske se zaměří na vývoj digitálních služeb pro firemní i koncové zákazníky, oznámila Škoda Auto.

„Jarmila Plachá společně se svým týmem inovační centrum Škoda Auto DigiLab výrazně rozvíjela. Pod jejím vedením jsme uvedli na trh služby sdílené mobility, jako například HoppyGo, BeRider nebo Uniqway, a zahájili slibnou spolupráci s mezinárodními start-upy z oboru IT. Děkuji Jarmile Plaché za nasazení a přeji jí mnoho úspěchů. Zároveň mám radost, že se nám v osobě Tillmanna Stauskeho podařilo na důležitý post získat renomovaného marketingového odborníka,“ uvedl člen představenstva Škoda Auto Martin Jahn.

Tillmann Stauske přešel do společnosti Volkswagen AG v roce 2010, působil v ní na různých vedoucích pozicích. Od června 2021 odpovídá Tillmann Stauske ve společnosti Škoda Auto jako vedoucí oddělení mimo jiné za inovace a vyhledávání nových příležitostí. Tento post bude zastávat i nadále. Škoda Auto DigiLab má ve vedení tři rovnoprávné členy, kterými jsou od září 2021 také Iva Benešová a Jaroslav Pelant.

Pro vyhledávání slibných start-upů v oblasti IT a zajištění dlouhodobé spolupráce rozšířil DigiLab svou činnost i do zahraničí a zřídil dvě pobočky v mezinárodně významných centrech pro rozvoj výpočetních technologií, a to v indické Púně a izraelském Tel Avivu.

Škoda Auto DigiLab slouží české automobilce jako centrální dílna pro vývoj nových služeb souvisejících s mobilitou a novými technologiemi. Je součástí mezinárodní startupové scény a neustále vyhledává nové možnosti kooperace s kreativními mozky z oblasti informačních technologií.

>>>>>>> Informujte nás o kariérních přestupech u vás ve firmě. Tiskové zprávy zasílejte na kariera@newstream.cz <<<<<<

Předseda představenstva automobilky Škoda Auto Thomas Schäfer představil novou strategii firmy, díky které chce firma dosáhnout větší digitalizace a elektrifikace.

Škodu Auto povede Klaus Zellmer, píše německý magazín

Českou automobilku Škoda auto od 1. července povede současný šéf prodeje značky Volkswagen (VW) Klaus Zellmer, který ve funkci nahradí Thomase Schäfera. S odvoláním na své zdroje to uvedl německý magazín Automobilwoche.

Přečíst článek

Škoda Auto, ilustrační foto

Prodeje Škody Auto v prvním čtvrtletí klesly o čtvrtinu, kvůli chybějícím součástkám a Ukrajině

Odbyt automobilky Škoda Auto se v prvním čtvrtletí meziročně snížil o 25,4 procenta na 186 200 vozů. Vyplývá to z údajů, které dnes zveřejnil mateřský koncern Volkswagen. V samotném březnu se prodej meziročně propadl dokonce o 35 procent na 63 300 vozů. Tempo poklesu tak zrychlilo z únorových 20 procent.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Doporučujeme