Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Šéf L'Oréalu: Trh s kosmetikou do konce desetiletí výrazně vzroste

šéf L'Oréalu Nicholas Hieronimus
Wikimedia / CC BY 3.0
 ČTK

Trh s kosmetikou do konce desetiletí vzroste o téměř 50 procent na 400 miliard eur, odhaduje šéf L'Oréalu Nicholas Hieronimus. Řekl to v rozhovoru s agenturou Bloomberg. Ve své prognóze se opírá o vzestup střední třídy a skutečnost, že lidé chtějí prémiové produkty s vyšší cenou. Připomíná také, že spotřebitelská základna se rozšířila nad rámec žen a mladých lidí.

Reklama

Hieronimus kosmetickou firmu vede už téměř čtyři desetiletí. Za tu dobu se podle něj kosmetický průmysl výrazně proměnil. Díky internetovému obchodu a sociálním sítím mohou snáze do odvětví vstoupit začínající firmy. Do popředí zájmu se dostala divize péče o pleť a kosmetické produkty používá čím dál více mužů.

"Testuji naše produkty i produkty konkurence. Chceme se ujistit, že máme to nejlepší. Někdy se objeví zajímavý konkurenční výrobek, kterému se musíme vyrovnat," řekl mimo jiné Hieronimus.

Německý výrobce obuvi Birkenstock požádal o primární nabídku akcií v USA

Birkenstock požádal o primární nabídku akcií v USA, oceněn může být až na 8 miliard dolarů

Německý výrobce obuvi Birkenstock podal ve Spojených státech žádost o primární veřejnou nabídku akcií (IPO). Stal se tak druhou velkou evropskou společností, která tento měsíc usiluje o vstup na akciový trh v USA.

Přečíst článek

Za největší změnu v odvětví za posledních deset let považuje nástup technologie (takzvaný beauty tech). Technologie pomáhá zvyšovat účinnost kosmetických produktů, ať už prostřednictvím diagnostiky, nebo dokonce prostřednictvím personalizovaných kosmetických produktů na míru. V tom spatřuje i budoucnost sektoru.

"Do technologií každoročně investujeme přes jednu miliardu eur. Zavázali jsme se stát se lídrem v oblasti technologií pro kosmetický průmysl. Využíváme přitom umělou inteligenci. Chceme tak pomoci našim výzkumníkům, aby dokázali přijít s novými způsoby, jak vytvářet produkty," řekl.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme