Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Razantní kroky řetězce H&M ve Španělsku. Zavře tam více než třetinu poboček

Prodejce oděvů H&M chce podle odborů uzavřít ve Španělsku čtvrtinu obchodů
ČTK
 ČTK

Švédský prodejce oděvů H&M plánuje uzavřít více než čtvrtinu svých obchodů ve Španělsku a propustit skoro 15 procent zaměstnanců, oznámil španělský odborový svaz CCOO. Španělsko je domovem hlavního konkurenta H&M, firmy Inditex.

H&M teď má ve Španělsku 91 obchodů a zhruba 4000 zaměstnanců. Uzavřít plánuje 28 obchodů, o práci tak pravděpodobně přijde 588 zaměstnanců.

Svaz CCOO dodal, že mu firma oznámila, že k hromadnému propouštění musela přistoupit z organizačních, výrobních a z ekonomických důvodů. Žádné další podrobnosti však neuvedla. Jednání s odbory mají začít v září.

„Domníváme se, že to opatření je moc razantní a že je možné hledat řešení, která neznamenají ztrátu pracovních míst,“ uvedly odbory.

Oblíbená značka pro teenagery čelí sexuálnímu skandálu

Oblíbená značka pro teenagery čelí sexuálnímu skandálu. Oběťmi nejsou modelky, ale modelové

Skandálu jedné z největších amerických módních značek Abercrombie & Fitch se chopili vyšetřovatelé FBI. Bývalý generální ředitel Mike Jeffries čelí vyšetřování kvůli obvinění, že spolu se svým partnerem Matthewem Smithem zneužíval mladé modely na akcích, které organizoval na různých místech po světě.

Přečíst článek

H&M je druhým největším prodejcem oděvů na světě s akciemi na burze po španělské společnosti Inditex, vlastníka řetězce Zara. Obchody firmy se nacházejí v obchodních centrech a na hlavních ulicích velkých měst po celém světě.

Společnost H&M byla založena v roce 1947. Kromě hlavní značky H&M vlastní i značky COS, Monki, Weekday, & Other Stories, H&M HOME, ARKET a Afound. Podle svých internetových stránek provozuje téměř 4400 obchodů v 77 zemích, včetně České republiky.

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme