Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Razantní kroky řetězce H&M ve Španělsku. Zavře tam více než třetinu poboček

Prodejce oděvů H&M chce podle odborů uzavřít ve Španělsku čtvrtinu obchodů
ČTK
 ČTK

Švédský prodejce oděvů H&M plánuje uzavřít více než čtvrtinu svých obchodů ve Španělsku a propustit skoro 15 procent zaměstnanců, oznámil španělský odborový svaz CCOO. Španělsko je domovem hlavního konkurenta H&M, firmy Inditex.

Reklama

H&M teď má ve Španělsku 91 obchodů a zhruba 4000 zaměstnanců. Uzavřít plánuje 28 obchodů, o práci tak pravděpodobně přijde 588 zaměstnanců.

Svaz CCOO dodal, že mu firma oznámila, že k hromadnému propouštění musela přistoupit z organizačních, výrobních a z ekonomických důvodů. Žádné další podrobnosti však neuvedla. Jednání s odbory mají začít v září.

„Domníváme se, že to opatření je moc razantní a že je možné hledat řešení, která neznamenají ztrátu pracovních míst,“ uvedly odbory.

Oblíbená značka pro teenagery čelí sexuálnímu skandálu

Oblíbená značka pro teenagery čelí sexuálnímu skandálu. Oběťmi nejsou modelky, ale modelové

Skandálu jedné z největších amerických módních značek Abercrombie & Fitch se chopili vyšetřovatelé FBI. Bývalý generální ředitel Mike Jeffries čelí vyšetřování kvůli obvinění, že spolu se svým partnerem Matthewem Smithem zneužíval mladé modely na akcích, které organizoval na různých místech po světě.

Přečíst článek

Reklama

H&M je druhým největším prodejcem oděvů na světě s akciemi na burze po španělské společnosti Inditex, vlastníka řetězce Zara. Obchody firmy se nacházejí v obchodních centrech a na hlavních ulicích velkých měst po celém světě.

Společnost H&M byla založena v roce 1947. Kromě hlavní značky H&M vlastní i značky COS, Monki, Weekday, & Other Stories, H&M HOME, ARKET a Afound. Podle svých internetových stránek provozuje téměř 4400 obchodů v 77 zemích, včetně České republiky.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme