Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

PayPal zvyšuje náskok v odložených platbách. Za miliardy koupí Paidy

PayPal, ilustační foto
PayPal

PayPal za japonskou společnost Paidy zaplatí 2,7 miliardy dolarů (58 miliard korun).

Reklama

PayPal využívá rostoucí popularity odvětví odložených plateb označovaného jako BNPL, což je zkratka z anglických slov Buy Now, Pay Later (kup teď, zaplať později). Odložené platby se loni staly mezi spotřebiteli velmi oblíbené a z okrajového sektoru se z nich stal hlavní proud. Nedávno mimo jiné koupila konkurenční platební firma Square australskou firmu zaměřenou na odložené platby Afterpay za 29 miliard dolarů.

Nákupy přes internet, ilustrační foto

Internet táhne nahoru tržby maloobchodu

Většina lidí plánuje nákup vánočních dárků přes internet. Pouhá tři procenta chtějí vše nakoupit v kamenných obchodech, tvrdí průzkum.

Přečíst článek

Akvizice posílí pozici PayPal hlavně na japonském trhu, který je třetím největším pro elektronický prodej na světě. Objem nákupů přes internet se v zemi za posledních deset let více než ztrojnásobil na zhruba 200 miliard dolarů. Více než dvě třetiny nákupů se ale stále platí v hotovosti. PayPal je již nyní považován za lídra na trhu BNPL.

PayPal ještě víc nakopla pandemie

Paidy má více než šest milionů registrovaných uživatelů. Jeho služba nabízí spotřebitelům možnost nakoupit po internetu a poté každý měsíc zaplatit splátku za nákup v kamenném obchodě nebo bankovním převodem. Mezi investory firmy patří Soros Capital Management, Visa a japonský obchodní dům Itochu. I po akvizici si zachová značku a stávající aktivity. Transakce by měla být dokončena ve čtvrtém čtvrtletí tohoto roku.

Firmě PayPal výrazně pomohla koronavirová pandemie, protože více lidí využívalo jejích služeb při nakupování na internetu a placení, aby nemuseli vycházet ven. Také firmy, které začaly prodávat přes internet, často využily služeb PayPalu. Počet aktivních zákaznických účtů firmy tak nyní činí více než 400 milionů.

>>>>>>Další zprávy ze světa pěněz čtěte zde<<<<<<

nákupy, ilustrační foto

Lukáš Kovanda: Češi neutrácí tolik, jak se čekalo

Útraty Čechů po pandemii zaostávají za očekáváním. Přitom jim díky zrušení superhrubé mzdy zůstává v peněženkách víc.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Zájem čínských firem o fúze a akvizice v USA je nejnižší za téměř 20 let

Čínské firmy se odvrací od USA. Počet fúzí a akvizic je nejnižší za téměř 20 let

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme