Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Panasonic plánuje znásobit výrobu baterií, aby vyhověl potřebám Tesly

Panasonic, ilustrační foto
ČTK

Divize výroby baterií japonské společnosti Panasonic Holdings plánuje do fiskálního roku 2028 čtyřnásobně zvýšit svoji výrobu baterií pro elektromobily. Firma uvedla, že očekává růst poptávky od americké automobilky Tesla.

Reklama

Bateriová divize Panasonic Energy má také za cíl zvýšit do fiskálního roku 2024, který končí v březnu 2025, tržby na 970 miliard jenů (173 miliard korun) ze zhruba 200 miliard jenů ve fiskálním roce 2021.

Elon Musk

Pokud se nevrátíte do kanceláří, jděte práci předstírat jinam, vzkázal Musk zaměstnancům Tesly

Šéfovi Tesly Elonu Muskovi došla trpělivost se zaměstnanci pracujícími na dálku. V emailu je vyzval, ať se okamžitě vrátí do kanceláří, nebo bude předpokládat, že na své funkce rezignovali. Na emaily upozornil server CNBC. „Předstírat práci můžete někde jinde,“ napsal posléze Musk na Twitteru.

Přečíst článek

Panasonic Holdings považuje své podnikání ve výrobě baterií za oblast růstu. Oznámení firmy přichází v době, kdy světové automobilky zvyšují vývoj a výrobu elektromobilů s cílem snížit emise oxidu uhličitého. Největší světová automobilka Toyota Motor chce do roku 2030 vyrobit ročně až 3,5 milionu elektromobilů, Volkswagen plánuje v Evropě do roku 2030 výrobu jednoho milionu elektromobilů.

Tesla, ilustrační foto

Panasonic prodal podíl v Tesle, vydělal miliardy

Japonská společnost Panasonic v uplynulém finančním roce prodala celý svůj podíl v americkém výrobci elektromobilů Tesla. Obdržela za něj asi 400 miliard jenů (téměř 77 miliard korun). Panasonic je hlavním dodavatelem lithium-iontových baterií pro vozy Tesla, jeho bateriová divize je na této automobilce silně závislá. Japonský výrobce se snaží tuto závislost snížit. Získané peníze využije na investice do svého dalšího růstu.

Přečíst článek

Panasonic chce také od března příštího roku začít vyrábět v Japonsku novou, výkonnější baterii pro elektromobily formátu 4680. Později se má výroba této baterie přesunout do Severní Ameriky. Jediným zákazníkem pro nové články je zatím Tesla, uvedly agentury Kjódó a Reuters.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme