Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Notino míří do kolébky parfémů. Francii hodlá obsluhovat ještě letos

Notino míří do kolébky parfémů. Francii hodlá obsluhovat ještě letos
ČTK
 ČTK

I přes krizi beauty byznys jen kvete, ukazují výsledky e-shopu Notino. Prodejce parfémů a kosmetiky v posledním finančním roce rostl obratově o třetinu na více než miliardu eur (asi 23,8 miliardy korun). Před sebou má velké cíle. Ještě letos by chtělo expandovat do kolébky parfémů - Francie.

Reklama

Obrat e-shopu Notino vzrostl v posledním finančním roce končícím 30. dubna 2023 o 32 procent na přibližně miliardu eur (asi 23,8 miliardy korun). České Notino se na obratu podílelo zhruba 15 procenty. Firma oznámila, že za uplynulý rok odeslala zákazníků přibližně 109 milionů produktů ve 20 milionech balíčcích.

Podívejte se, jak to vypadá ve skladu parfémů v Rajhradu u Brna:

Nejúspěšnější z hlediska počtu objednávek byla pro Notino akce Black Friday, tehdy jich obdrželo asi 194 tisíc. Nejvíce zásilek naopak firma odeslala 19. prosince, a to přibližně 205 tisíc. Denně Notino odbavilo zhruba 56 tisíc balíčků. Zákazníkům podle ní firma nabízí více než 100 tisíc různých produktů od 2500 značek.

„Vedle tradičního sortimentu rozšířilo Notino svou nabídku také o péči o zdraví. Zákazníci mohou na Notinu nakoupit volně prodejné léky, vitamíny, minerály i jiné doplňky stravy, stejně jako zdravou a sportovní výživu nebo produkty pro matku a dítě,“ stojí ve zprávě.

Parfém, ilustrační foto

Eshop Notino těžil z uzavření kamenných prodejen. Tržby zvýšil na 18 miliard

Zavřené kamenné prodejny a expanze v zahraničí. To jsou dva hlavní faktory, které přispěly k růstu tržeb internetového prodejce parfémů Notino. Společnost dále uvedla, že se zvýšila poptávka po kosmetice a dalších přípravcích pro osobní péči.

Přečíst článek

Do kolébky parfémů zamíří ještě letos

Notino letos otevřelo nové distribuční centrum v Itálii, které obsluhuje i zákazníky ve Španělsku a Portugalsku. O Vánocích bude pokrývat také chorvatský nebo francouzský trh. Zavést by se tam v budoucnu měla automatická balící linka, vyplývá ze zprávy. Další distribuční centrum má firma od roku 2020 v Rumunsku.

„Díky otevření distribučního centra v Rumunsku jsme výrazně zrychlili doručení v zemích jihovýchodní Evropy. Stejné ambice máme i s centrem v Itálii. Itálie je jedním z našich klíčových trhů,“ uvedl generální ředitel Notina Zbyněk Kocián. Dříve měla společnost logistické středisko jen v České republice.

Notino je původem česká firma, vznikla v roce 2004. Aktuálně působí na 27 evropských trzích a provozuje 26 prodejen. Uvádí o sobě, že má více než 24 milionů zákazníků.

Notino je znovu nejlepším e-shopem v oblasti krásy, zdraví a parfémů v soutěži ShopRoku 2022

Notino je znovu nejlepším e-shopem v oblasti krásy, zdraví a parfémů v soutěži ShopRoku 2022

Internetový obchod s parfémy a kosmetikou Notino opět bodoval v tradiční soutěži e-shopů ShopRoku pořádané srovnávačem cen Heureka na základě hlasování spotřebitelů. Zvítězil celkem ve třech kategoriích týkající se zdraví, krásy a parfémů, přičemž Cenu kvality v oblasti krásy a zdraví získalo Notino již poosmé, uvedli zástupci firmy.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme