Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Nejstarší americký řemeslný pivovar Anchor Brewing po 127 letech končí

Nejstarší americký řemeslný pivovar Anchor Brewing po 127 letech končí
ČTK
 ČTK

Americký řemeslný pivovar Anchor Brewing Company, založený v roce 1896 v San Franciscu, ukončí činnost. Společnost, která se sama označovala za první řemeslný pivovar ve Spojených státech, se roky potýkala s poklesem prodeje.

Reklama

Řemeslné pivovary bojují se změnou spotřebitelských návyků, rostoucími náklady a s přetrvávajícími problémy v dodavatelském řetězci. Podle japonského pivovarnického gigantu Sapporo, který firmu koupil v roce 2017, snahy o záchranu značky selhaly. S odkazem na sdělení firmy o tom píše server BBC.

„Bylo to mimořádně těžké rozhodnutí,“ řekl mluvčí Anchor Brewing Sam Singer. „Uvědomujeme si důležitost a historický význam Anchoru pro San Francisco a pro odvětví řemeslného pivovarnictví, ale dopady pandemie, inflace, zejména v San Francisku, a vysoce konkurenční trh, nedaly společnosti jinou možnost než to udělat,“ řekl.

Ameriku kdysi ovládali pivovarští giganti, jako je Miller či Anheuser-Busch. Od 80. let se ale začal prudce zvyšovat počet nezávislých výrobců piva.

Anchor byl průkopníkem tohoto trendu, v 70. a v 80. letech minulého století zvýšil dosah i mimo San Francisco. Přezdívalo se mu kmotr americké renesance řemeslného piva. Potravinářský web Eater v profilu společnosti v roce 2017 uvedl, že je známá tím, že nabízí „bublinkovou, sladovou, trochu hořkosladkou alternativu k vodnatým plzeňským“, které trh dlouho ovládaly.

Video transgenderové influencerky Dylan Mulvaneyové propagující na sociálních sítích speciálně pro ni vyrobené plechovky piva Bud Light vyvolal bojkot milovníků piva v takové míře, že v květnu tato značka přišla o prestižní post nejprodávanějšího piva v USA.

Transgenderová reklama, která vejde do dějin. Americký Bud kvůli ní přišel o pozici nejprodávanějšího piva

Snaha nadnárodních firem s konzervativními zákazníky oslovit nové spotřebitele se může hrubě nevyplatit. Přesvědčil se o tom pivovarský gigant Anheuser-Busch, který na jaře vsadil na transgenderovou influencerku Dylan Mulvaneyovou (na snímku). Její video propagující na sociálních sítích speciálně pro ni vyrobené plechovky piva Bud Light vyvolal bojkot milovníků piva v takové míře, že v květnu tato značka po letech přišla o prestižní post nejprodávanějšího piva v USA, napsal deník The Wall Street Journal.

Přečíst článek

Vinařství Neužil uprostřed centra Znojma navrhli architekti ze studia ORA.

Umí Češi pít jen pivo? Ne, produkují i skvělé víno a vinařství jsou čím dál tím hezčí

Národ pivařů? Nikoliv. V tuzemsku se produkuje i skvělé víno. Navíc vinařské domy jsou čím dál "hezčí" a kromě degustace lákají i na skvělou architekturu.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme