Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Košík.cz posiluje v Bulharsku. Nově zaváží i na Zlaté Písky

Košík.cz posiluje v Bulharsku. Nově zaváží i na Zlaté Písky
Košik.cz, užito se svolením
 nst
nst

Po Sofii a Plovdivu, dvou největších bulharských městech, se online supermarket Košík.cz vydal také do toho třetího, oblíbeného letního letoviska Varna.

Nové rozšíření se netýká jen samotné Varny, která má zhruba 340 tisíc obyvatel, ale i okolní aglomerace. Tedy především sousedících měst Aksakovo a Ignatievo. Obsloužený bude také desítky kilometrů široký pás pobřeží Černého moře včetně Čechům známého letoviska Zlaté Písky. Díky expanzi může služby Košíku, respektive Kolichky v Bulharsku využívat už celých 35 procent obyvatel, tedy zhruba 2,3 milionů Bulharů.

On-line supermarket vstoupil na Slovensko

Košík nově dobývá slovenský trh. Čuprův Rohlík mu tam nekonkuruje

On-line supermarket Košík vstoupil na slovenský trh. Z velkoobchodů firmy Metro, se kterou spolupracuje od loňského ledna, nákupy zákazníkům vozí do Bratislavy a Zvolena na středním Slovensku. V průběhu roku na seznam přibydou ještě Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra a Trnava.

Přečíst článek

„Pro Kolichku je to velká chvíle. Varna má oproti Sofii a Plovdivu svá zásadní specifika. Kromě toho, že se můžeme stát důležitou součástí lokálního retailového trhu, který je specificky orientovaný na turistický ruch, stane se pro nás Varna také výkladní skříní pro domácnosti z hlavního města, které sem jezdí na dovolenou,“ zmiňuje Robert Brejc, ředitel mezinárodní expanze online supermarketu Košík.cz.

I ve Varně se online supermarket opírá o strategické partnerství se společností Metro. Nabízí díky tomu výběr z více než 10 tisíc položek. Rozvoz sejně jako v ČR zajišťuje logistická služba DODO. Ve spolupráci s ní chce Kolichka místní domácnosti zaujmout především nízkou cenou za doručení nákupu a standardem, který je v lokálním měřítku zcela neobvyklý. Například možností sledovat kurýra s nákupem na mapě v reálném čase.

„Celá logistika Kolichky bude stát vysoko nad standardem bulharského trhu. Ten je navíc specifický například tím, že ve většině měst má výrazně komplikovanější dopravní situaci, než je v Česku nebo na Slovensku zvykem. Nicméně díky našemu know-how a technologii, která za naší službou stojí, dokážeme doručovat nákupy načas, a to vždy v hodinových slotech, které si předem sám volí každý zákazník,“ uvádí Ivo Velíšek, ředitel technologicko-logistické společnosti DODO pro Českou republiku, Slovensko a Bulharsko. 

Nákup si na Košíku budou moci na svou dovolenou objednat také Češi. Košík počítá s možností doručovat přímo do penzionů, apartmánů anebo kempů. Zákazníci si však zatím budou muset vytvořit samostatný login a spokojit se s nabídkou v bulharštině.

Majitel společnosti Rohlik Group Tomáš Čupr

Rohlik získal od investorů další čtyři miliardy. Chystá masivní expanzi

Zhruba čtyři miliardy korun (170 milionů dolarů) získala skupina Rohlik Group, do které patří on-line supermarket Rohlík.cz, na urychlení rozvoje a rozšíření služeb v dalších evropských zemích.

Přečíst článek

Tomáš Čupr

Stanislav Šulc: Čeští technologičtí miliardáři cílí na léky. Lékárenství čeká revoluce

Český prodej léčiv projde radikální proměnou. A v jejím centru budou tuzemští miliardáři, kteří své jmění vydělali v e-commerce. Své know-how nyní velmi pravděpodobně využijí právě v segmentu, který do velké míry stále reprezentují kamenné prodejny, poradenství a uklidňující hlas prodejců.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Západ slunce na pláži. Ostrov Nosy Be, Madagaskar.

Kam Češi jezdí na dovolenou? Exotika je na vzestupu, Chorvatsko ztrácí dech

Přečíst článek
Doporučujeme