Experience Talks: Jak postupovat při zvýšení ceny
Zdražování u kupujících nikdy nevyvolává pozitivní emoce, ale v prostředí všeobecné inflace jde o nezbytný krok. Jak při zvýšení ceny postupovat, aby ji kupující přijal, poradí zkušení prodejci v rámci setkání z cyklu přednášek Experience Talks. Newstream je mediálním partnerem akce.
Obchod je těžká disciplína, obzvlášť v situacích, kdy dojde na vyjednávání o ceně. Jak na to, poradí v přednáškovém cyklu Experience Talks Michal Mravináč, regionální obchodní ředitel pro region střední a východní Evropy ve společnosti Salesforce a Viktor Kostický, profesionální vyjednavač a lektor obchodu pro pokročilé.
Inspirativní odpoledne zahájí Mravináč, který se specializuje na zlepšování výsledků prodejních týmů. S posluchači se podělí o své zkušenosti s odstraňováním překážek mezi zákazníkem a prodávajícím, protože dobrá obchodní strategie podle něj obstojí i v čase krize.
Slovo předá Kostickému, který se ve své praxi mimo jiné zabývá zaváděním behaviorálních prodejních postupů do obchodních oddělení velkých firem. Firmy si jej jako vyjednavače najímají na řešení složitějších obchodních případů, když druhá strana odmítá přistoupit na nabízené podmínky nebo dokonce vyhrožuje ukončením spolupráce. Velmi často je důvodem těchto vyhrocených situací zvyšování ceny, které druhá strana nechce přijmout. A právě to, jak postupovat při zvýšení ceny, aby ji kupující přijal, bude tématem jeho vystoupení.
V pořadí druhé pražské setkání z přednáškového cyklu Experience Talks, které pořádá společnost Anodius, proběhne ve středu 21. září v coworkingovém centru HubHub v paláci ARA. Na akci je nutná registrace.
Po hlavním programu následuje neformální chill-out se sklenkou.
Newstream je mediálním partnerem akce.
Načerpejte atmosféru Experience Talks z květnového setkání v galerii:
Jak nastavit vztah se zákazníky, aby firma prosperovala nebo překonala krizi? O své zkušenosti se s posluchači podělili přední odborníci na zákaznickou zkušenost v rámci prvního pražského setkání z cyklu přednášek Experience Talks.
Experience Talks: Jak nastavit vztah se zákazníkem, aby z toho těžili všichni
Zprávy z firem
Že je zákazník důležitý, to ví každý obchodník i marketér. Ne každý ale ví, jak se zákaznickou zkušeností pracovat. Šířit osvětu v této oblasti chce kontinuální přednáškový event Experience Talks.
Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat
Zprávy z firem
ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.
Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka.
O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.
Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.
Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.