Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Experience Talks: Jak postupovat při zvýšení ceny

Experience Talks: Jak postupovat při zvýšení ceny
poskytnuto Anodius
 nst
nst

Zdražování u kupujících nikdy nevyvolává pozitivní emoce, ale v prostředí všeobecné inflace jde o nezbytný krok. Jak při zvýšení ceny postupovat, aby ji kupující přijal, poradí zkušení prodejci v rámci setkání z cyklu přednášek Experience Talks. Newstream je mediálním partnerem akce.

Reklama

Obchod je těžká disciplína, obzvlášť v situacích, kdy dojde na vyjednávání o ceně. Jak na to, poradí v přednáškovém cyklu Experience Talks Michal Mravináč, regionální obchodní ředitel pro region střední a východní Evropy ve společnosti Salesforce a Viktor Kostický, profesionální vyjednavač a lektor obchodu pro pokročilé. 

Inspirativní odpoledne zahájí Mravináč, který se specializuje na zlepšování výsledků prodejních týmů. S posluchači se podělí o své zkušenosti s odstraňováním překážek mezi zákazníkem a prodávajícím, protože dobrá obchodní strategie podle něj obstojí i v čase krize.

Slovo předá Kostickému, který se ve své praxi mimo jiné zabývá zaváděním behaviorálních prodejních postupů do obchodních oddělení velkých firem. Firmy si jej jako vyjednavače najímají na řešení složitějších obchodních případů, když druhá strana odmítá přistoupit na nabízené podmínky nebo dokonce vyhrožuje ukončením spolupráce. Velmi často je důvodem těchto vyhrocených situací zvyšování ceny, které druhá strana nechce přijmout. A právě to, jak postupovat při zvýšení ceny, aby ji kupující přijal, bude tématem jeho vystoupení. 

V pořadí druhé pražské setkání z přednáškového cyklu Experience Talks, které pořádá společnost Anodius, proběhne ve středu 21. září v coworkingovém centru HubHub v paláci ARA. Na akci je nutná registrace

Po hlavním programu následuje neformální chill-out se sklenkou.

Newstream je mediálním partnerem akce.

Načerpejte atmosféru Experience Talks z květnového setkání v galerii:

Experience Talks: Jak nastavit vztah se zákazníkem, aby z toho těžili všichni

Jak nastavit vztah se zákazníky, aby firma prosperovala nebo překonala krizi? O své zkušenosti se s posluchači podělili přední odborníci na zákaznickou zkušenost v rámci prvního pražského setkání z cyklu přednášek Experience Talks.

Přečíst článek

Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat

Že je zákazník důležitý, to ví každý obchodník i marketér. Ne každý ale ví, jak se zákaznickou zkušeností pracovat. Šířit osvětu v této oblasti chce kontinuální přednáškový event Experience Talks. 

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí. 

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme