Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Experience Talks: Jak postupovat při zvýšení ceny

Experience Talks: Jak postupovat při zvýšení ceny
poskytnuto Anodius
 nst
nst

Zdražování u kupujících nikdy nevyvolává pozitivní emoce, ale v prostředí všeobecné inflace jde o nezbytný krok. Jak při zvýšení ceny postupovat, aby ji kupující přijal, poradí zkušení prodejci v rámci setkání z cyklu přednášek Experience Talks. Newstream je mediálním partnerem akce.

Obchod je těžká disciplína, obzvlášť v situacích, kdy dojde na vyjednávání o ceně. Jak na to, poradí v přednáškovém cyklu Experience Talks Michal Mravináč, regionální obchodní ředitel pro region střední a východní Evropy ve společnosti Salesforce a Viktor Kostický, profesionální vyjednavač a lektor obchodu pro pokročilé. 

Inspirativní odpoledne zahájí Mravináč, který se specializuje na zlepšování výsledků prodejních týmů. S posluchači se podělí o své zkušenosti s odstraňováním překážek mezi zákazníkem a prodávajícím, protože dobrá obchodní strategie podle něj obstojí i v čase krize.

Slovo předá Kostickému, který se ve své praxi mimo jiné zabývá zaváděním behaviorálních prodejních postupů do obchodních oddělení velkých firem. Firmy si jej jako vyjednavače najímají na řešení složitějších obchodních případů, když druhá strana odmítá přistoupit na nabízené podmínky nebo dokonce vyhrožuje ukončením spolupráce. Velmi často je důvodem těchto vyhrocených situací zvyšování ceny, které druhá strana nechce přijmout. A právě to, jak postupovat při zvýšení ceny, aby ji kupující přijal, bude tématem jeho vystoupení. 

V pořadí druhé pražské setkání z přednáškového cyklu Experience Talks, které pořádá společnost Anodius, proběhne ve středu 21. září v coworkingovém centru HubHub v paláci ARA. Na akci je nutná registrace

Po hlavním programu následuje neformální chill-out se sklenkou.

Newstream je mediálním partnerem akce.

Načerpejte atmosféru Experience Talks z květnového setkání v galerii:

Experience Talks: Jak nastavit vztah se zákazníkem, aby z toho těžili všichni

Jak nastavit vztah se zákazníky, aby firma prosperovala nebo překonala krizi? O své zkušenosti se s posluchači podělili přední odborníci na zákaznickou zkušenost v rámci prvního pražského setkání z cyklu přednášek Experience Talks.

Přečíst článek

Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat

Že je zákazník důležitý, to ví každý obchodník i marketér. Ne každý ale ví, jak se zákaznickou zkušeností pracovat. Šířit osvětu v této oblasti chce kontinuální přednáškový event Experience Talks. 

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

WCWA Ceny Sarah Ferguson

Ženy, nominujte se! Prestižní mezinárodní ceny Women Changing the World Awards startují poprvé v Česku a na Slovensku

Přečíst článek
Doporučujeme