Disney opět v zisku, v počtu předplatitelů ale zaostal za Netflixem
Výrazně nižší než očekáváné množství předplatného, ve kterém zaostává za lídrem trhu Netflixem, ale v černých číslech, hlásí Walt Disney za čtvrté čtvrtletí svého finančního roku, které skončilo 2. října. Podle plánu se nevedlo ani divizi zábavních parků, přestože v daném období mohly být otevřené, ovšem s kapacitními omezeními. Firma také nedosáhla odhadu analytiků ohledně tržeb, které jí ve čtvrtém kvartálu vzrostly asi o 26 procent na 18,5 miliardy dolarů.
Walt Disney ve svém čtvrtém čtvrtletí vydělal 159 milionů dolarů (3,5 miliardy korun) proti ztrátě 710 milionů dolarů před rokem
Streamovací služba Disney+ získala za čtvrté čtvrtletí nejméně předplatitelů od svého spuštění přede dvěma lety. Předplatilo si ji 2,1 milionu zákazníků, což je méně než polovina předplatitelů, které si za stejné období zajistil konkurenční Netflix. Analytici v anketě společnosti Factset dokonce předpokládali, že Disney+ získá 10,2 milionu zákazníků.
Muž, který vedl zábavní konglomerát Walt Disney a mohl se stát americkým prezidentem, se podělil o svůj pohled na byznys. Cenné rady uvedl ve své knize a také v kurzu Master Class.
Bývalý šéf Walta Disneyho Bob Iger: Inovujte, nebo zhyňte
Leaders
Na začátku října dosáhl počet platících předplatitelů služby Disney+ 118,1 milionu. Včetně služeb Hulu a ESPN+ činil počet zákazníků streamingu této společnosti 179 milionů. Netflixu v období od července do září přibyly čtyři miliony abonentů, celkem jich má téměř 214 milionů.
Šéf společnost Bob Chapek se v konferenčním hovoru s analytiky držel předchozí predikce, podle níž by do konce fiskálního roku 2024 mělo službu Disney+ využívat 230 až 260 milionů předplatitelů. Někteří investoři ovšem nejsou přesvědčeni o tom, že společnost Disney tuto prognózu splní, uvedl analytik serveru Investing.com Haris Anwar.
Společnost představila rozsáhlý seznam připravovaných titulů.„Většina stěžejních produktů značek Disney, Marvel a Star Wars se na Disney+ objeví od července do září příštího roku,“ přislíbil Chapek.
Tvůrci nejdražších švýcarských hodinek mají před sebou velký úkol: Vyřešit otázku, jak přilákat mladé. Překvapivě v tom jsou docela dost úspěšní.
Švýcarský luxus láká mladé na superhrdiny i udržitelnost
Enjoy
ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.
Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka.
O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.
Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.
Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.