Disney opět v zisku, v počtu předplatitelů ale zaostal za Netflixem

Výrazně nižší než očekáváné množství předplatného, ve kterém zaostává za lídrem trhu Netflixem, ale v černých číslech, hlásí Walt Disney za čtvrté čtvrtletí svého finančního roku, které skončilo 2. října. Podle plánu se nevedlo ani divizi zábavních parků, přestože v daném období mohly být otevřené, ovšem s kapacitními omezeními. Firma také nedosáhla odhadu analytiků ohledně tržeb, které jí ve čtvrtém kvartálu vzrostly asi o 26 procent na 18,5 miliardy dolarů.
Walt Disney ve svém čtvrtém čtvrtletí vydělal 159 milionů dolarů (3,5 miliardy korun) proti ztrátě 710 milionů dolarů před rokem
Streamovací služba Disney+ získala za čtvrté čtvrtletí nejméně předplatitelů od svého spuštění přede dvěma lety. Předplatilo si ji 2,1 milionu zákazníků, což je méně než polovina předplatitelů, které si za stejné období zajistil konkurenční Netflix. Analytici v anketě společnosti Factset dokonce předpokládali, že Disney+ získá 10,2 milionu zákazníků.
Muž, který vedl zábavní konglomerát Walt Disney a mohl se stát americkým prezidentem, se podělil o svůj pohled na byznys. Cenné rady uvedl ve své knize a také v kurzu Master Class.
Bývalý šéf Walta Disneyho Bob Iger: Inovujte, nebo zhyňte
Leaders
Na začátku října dosáhl počet platících předplatitelů služby Disney+ 118,1 milionu. Včetně služeb Hulu a ESPN+ činil počet zákazníků streamingu této společnosti 179 milionů. Netflixu v období od července do září přibyly čtyři miliony abonentů, celkem jich má téměř 214 milionů.
Šéf společnost Bob Chapek se v konferenčním hovoru s analytiky držel předchozí predikce, podle níž by do konce fiskálního roku 2024 mělo službu Disney+ využívat 230 až 260 milionů předplatitelů. Někteří investoři ovšem nejsou přesvědčeni o tom, že společnost Disney tuto prognózu splní, uvedl analytik serveru Investing.com Haris Anwar.
Společnost představila rozsáhlý seznam připravovaných titulů.„Většina stěžejních produktů značek Disney, Marvel a Star Wars se na Disney+ objeví od července do září příštího roku,“ přislíbil Chapek.
Tvůrci nejdražších švýcarských hodinek mají před sebou velký úkol: Vyřešit otázku, jak přilákat mladé. Překvapivě v tom jsou docela dost úspěšní.
Švýcarský luxus láká mladé na superhrdiny i udržitelnost
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.