Čeští investoři ovládnou bratislavská obchodní centra
Česká investiční skupina Wood & Company kupuje v Bratislavě obchodní centrum VIVO!, dvě administrativní budovy myhive a pozemek s rozlohou 3200 metrů čtverečních, který může být využit k obytné výstavbě. Prodejcem je společnost CPI Europe Group. Podle serveru Sme.sk se tak stane největší provozovatelem nákupních ploch v bratislavských obchodních centrech.
„Tato akvizice představuje další významný milník v naší investiční strategii. Získáváme komplexní aktivum s vynikající infrastrukturou a dobrou nabídkou služeb,“ uvedl Martin Šmigura ze společnosti Wood & Company.
Prodej bude podle firmy realizován ve dvou fázích a završen do konce příštího roku. Společnost Wood & Company již spravuje nákupní centrum Aupark Bratislava.
„Díky našim zkušenostem s úspěšným rozvojem nákupních center vidíme příležitost přizpůsobit centrum VIVO! současným potřebám návštěvníků,“ uvedl Šmigura. „Připravili jsme ambiciózní plány, které v blízké budoucnosti představíme veřejnosti,“ dodal.
Německá investiční společnost Union Investment zvažuje prodej obchodního centra Palladium v centru Prahy. Podle informací Hospodářských novin se firma pokouší z prodeje nemovitosti získat kolem 700 milionů eur, v přepočtu zhruba 17,5 miliardy korun. V roce 2015 zaplatil Union Investment za Palladium 570 milionů eur, podle současného kurzu necelých 14,3 miliardy korun.
Palladium je na prodej. Majitel za něj chce 700 milionů eur
Reality
Ve stavebním průmyslu se Jan Hasík pohybuje přes dvacet let. Z nenápadné firmy v nenápadném regionu vybudoval miliardový holding, který rozvíjí průmyslové a komerční nemovitosti a také rezidenční projekty.
Ostravský developer: Stavíme průmyslové haly i kostely
Reality
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.