Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Čeští investoři ovládnou bratislavská obchodní centra

Bratislavské obchodní centrum VIVO!
VIVO
 ČTK

Česká investiční skupina Wood & Company kupuje v Bratislavě obchodní centrum VIVO!, dvě administrativní budovy myhive a pozemek s rozlohou 3200 metrů čtverečních, který může být využit k obytné výstavbě. Prodejcem je společnost CPI Europe Group. Podle serveru Sme.sk se tak stane největší provozovatelem nákupních ploch v bratislavských obchodních centrech.

„Tato akvizice představuje další významný milník v naší investiční strategii. Získáváme komplexní aktivum s vynikající infrastrukturou a dobrou nabídkou služeb,“ uvedl Martin Šmigura ze společnosti Wood & Company.

Prodej bude podle firmy realizován ve dvou fázích a završen do konce příštího roku. Společnost Wood & Company již spravuje nákupní centrum Aupark Bratislava.

„Díky našim zkušenostem s úspěšným rozvojem nákupních center vidíme příležitost přizpůsobit centrum VIVO! současným potřebám návštěvníků,“ uvedl Šmigura. „Připravili jsme ambiciózní plány, které v blízké budoucnosti představíme veřejnosti,“ dodal.

Obchodní centrum Palladium

Palladium je na prodej. Majitel za něj chce 700 milionů eur

Německá investiční společnost Union Investment zvažuje prodej obchodního centra Palladium v centru Prahy. Podle informací Hospodářských novin se firma pokouší z prodeje nemovitosti získat kolem 700 milionů eur, v přepočtu zhruba 17,5 miliardy korun. V roce 2015 zaplatil Union Investment za Palladium 570 milionů eur, podle současného kurzu necelých 14,3 miliardy korun.

Přečíst článek

Jana Hasík

Ostravský developer: Stavíme průmyslové haly i kostely

Ve stavebním průmyslu se Jan Hasík pohybuje přes dvacet let. Z nenápadné firmy v nenápadném regionu vybudoval miliardový holding, který rozvíjí průmyslové a komerční nemovitosti a také rezidenční projekty.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Arkády Pankrác ovládl globální hráč G City Europe. Může je rozšířit až o polovinu

Arkády Pankrác ovládl globální retailový hráč G City Europe. Může je ještě rozšířit o více než polovinu

Přečíst článek
Doporučujeme