Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

BSH domácí spotřebiče nově povede Jan Brynych

Jan Brynych je novým CEO společnosti BSH
BSH domácí spotřebiče, užito se svolením
 nst
nst

Na pozici generálního ředitele společnosti BSH domácí spotřebiče, která českým a slovenským zákazníkům nabízí domácí spotřebiče značek Bosch, Siemens a Gaggenau, nastoupí od 1. října 2024 Jan Brynych, jako první český jednatel v historii firmy.

Brynych je součástí týmu už 10 let, působil postupně na několika manažerských pozicích, a právě perfektní znalosti týmu, lokálního prostředí i své předchozí zkušenosti s prací s daty v GfK využije k tomu, aby pokračoval v nastavené obchodní strategii a posílil postavení značek BSH na našem trhu.

Christof Jaeger, který na pozici dosud působil, převzal roli generálního ředitele BSH v Itálii.

BSH Hausgeräte GmbH s celkovým obratem přibližně 14,8 miliard eur a s 60 tisíci zaměstnanci v roce 2023 je světovým lídrem ve výrobě domácích spotřebičů. Portfolio společnosti zahrnuje dvanáct známých značek spotřebičů jako Bosch, Siemens, Gaggenau a Neff, stejně jako ekosystémovou značku Home Connect a různé servisní značky.

Společnost BSH vyrábí ve 38 továrnách a má zastoupení v přibližně 50 zemích po celém světě.

Když domácí spotřebiče plní funkci designových doplňků

O tom, že pokrok nelze zastavit, se každodenně přesvědčujeme i v běžném životě. Pokud jste v poslední době vyrazili na nákup domácích spotřebičů, možná jste se nestačili divit. Doby, kdy jedinou funkcí lednice bylo chlazení potravin, jsou totiž dávno minulé. Jak potvrzuje Barbora Bártíková, PR manažerka společnosti BSH domácí spotřebiče, která na našem trhu nabízí spotřebiče německých značek Bosch, Siemens a Gaggenau, zákazníci dnes kladou důraz nejen na chytré technologie, ale také atraktivní design. 

Přečíst článek

Chytré spotřebiče zmírňují dopady vysokých cen. Šetří vodu, elektřinu i prací prostředek

Chytrá domácnost už dávno není jen o dálkovém ovládání některých spotřebičů. Do popředí se dostávají ještě mnohem důležitější věci, třeba bezpečnost nebo úspora. „V poslední době se lidé začali více zajímat o chytré funkce, větší propojení domácnosti a také možnosti, jak snížit spotřebu energií a obecně co nejvíc ušetřit,“ vysvětluje Barbora Bártíková, PR manažerka společnosti BSH domácí spotřebiče, která na našem trhu nabízí mimo jiné spotřebiče německé značky Siemens. 

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme