Bude nejlepší v Polsku, pyšní se investor. U Baltu postaví další pětihvězdičkový hotel
Polsko, a hlavně pobřeží Baltu, navštěvují Češi i další zahraniční turisté čím dál tím raději. Láká je příjemné klima a Poláci jim jdou naproti neustálým zlepšováním svých služeb. V jednom z přímořských lázeňských letovisek má tak už příští rok stát nový pětihvězdičkový hotel.
V pomořanském Kołobrzegu započaly stavební práce, zastaralé rekreační středisko se promění na pětihvězdičkový hotel, který se podle slov investora má stát tím nejlepším v Polsku. „Reagujeme na potřeby těch nejnáročnějších hostů, a to jak z domova, tak ze zahraničí. Chceme, aby to byl absolutně nejlepší hotel v Polsku, pokud jde o kvalitu služeb,“ dodává investor a jeden z nejbohatších Poláků Zbigniew Woźniak, který je mimochodem největším evropským producentem vajec.
S projektem hotelu chce nalákat tu nejbohatší klientelu nejenom na bar s výhledem na moře, kinosál či vinárnu, ale také na butik s haute couture módou, konferenční prostory nebo luxusní restaurace. Od ostatních pětihvězdičkových hotelů se má však lišit hlavně úrovní lázeňských služeb.
„Hotel Mearl nabídne dvouúrovňovou oddělenou SPA zónu s dokonale vybavenými léčebnými místnostmi a širokou nabídkou exkluzivních lázeňských služeb. O hosty se bude starat profesionální a zkušený personál, vybraný z nejlepších odborníků na trhu. Hosté budou moci relaxovat také v oddělených prostorách - bazénu a luxusních saunách,“ slibuje investor.
Interiér dostalo na starost designérské studio KM Rubaszkiewicz a jako hlavní materiál zvolilo dřevo. To využilo jak v pokojích, celkem jich hotel nabídne 369, tak i ve společných prostorech.
Přes 108 tisíc klientů a 43 miliard korun v depozitech. Partners Banka slaví rok na trhu. K jejímu růstu podle všeho přispělo nejen propojení mobilní aplikace s finančním poradenstvím, ale také reakce na aktuální trendy. Mezi ty patří především oživení hypotečního trhu, velký zájem o cestování nebo důraz na přehlednější a efektivnější správu osobních financí.
Čechy láká vlastní bydlení i cestování, banky musí držet krok s jejich požadavky
Money
Čeští turisté se pomalu otáčejí zády k Chorvatsku. Začalo se tam totiž vařit z čerstvých surovin a postele už nemají deky z osmdesátek.
Glosa Zdeňka Pečeného: Chorvatsko už není pro každého. Bohužel je moc dobré
Názory
Brno roste. A Praha hledá směr
Je tu nové, podzimní číslo magazínu Realitní Club. Zaměřuje na současné trendy ve výstavbě, investicích a dostupnosti bydlení.
Titulní rozhovor patří Radimu Passerovi, který otevírá pohled do zákulisí developerských projektů a rozvoje pražské Brumlovky.
Hlavní tematický blok sedmého vydání magazínu přináší detailní pohled na Brno, které se mění v jedno z nejdynamičtějších měst střední Evropy.
Exkluzivní data z Flat Zone potvrzují, že brněnský realitní trh už dávno není levnější než pražský. Magazín doplňují rozhovory s odborníky, analytiky i vizionáři, kteří určují budoucnost českého developmentu.
V rozsáhlé reportáži i rozhovorech například s Tomášem Vavříkem, šéfem brněnské developerské společnosti Domoplan, a Janem Tesárkem, ředitelem Kanceláře architekta města Brna, magazín mapuje největší proměnu Brna od meziválečného období.
Exkluzivní data z Flat Zone zase potvrzují, že brněnský realitní trh už dávno není levnější než pražský.
A magazín doplňují další rozhovory s odborníky, analytiky i vizionáři, kteří určují budoucnost českého developmentu.
Realitní Club vychází dvakrát ročně a je součástí multiplatformního projektu Newstreamu: zahrnuje rubriky na newstream.cz, tematické eventy a diskusní setkání pod hlavičkou klubu i úspěšný podcast moderovaný Petrou Nehasilovou a Daliborem Martínkem.
Aktuální číslo je k dostání u dobrých prodejců tisku, online a v předplatném na SENDu. Digitální verze magazínu je dostupná na newstream.cz.