Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Visa rozdala ceny Visa Awards. Partnery ocenila za rozvoj platebních technologií

Ceny Visa Awards už mají své majitele
Visa, užito se svolením
Komerční spolupráce

Společnost Visa udělila bankám ocenění Visa Awards. Poděkovala tak opět partnerům za spolupráci při zavádění inovací a nejnovějších trendů v oblasti bezhotovostních plateb do praxe. Vítězové sedmi kategorií obdrželi originální trofeje vyrobené z udržitelných materiálů.

Reklama

Česká republika patří v zavádění inovací v oblasti bezhotovostních plateb dlouhodobě mezi světovou špičku. Potvrzují to nejen čísla z průzkumů, podle nichž například 92 procent Čechů při nákupech v kamenných prodejnách platí převážně bezhotovostně, ale i dlouhodobá zkušenost lokálních bank a přijímatelů karet. Především díky nim mají spotřebitelé v Česku možnost platit kartou, chytrým telefonem nebo hodinkami bezpečně, pohodlně, rychle a téměř kdekoliv. A právě proto společnost Visa ocenila partnery, kteří k tomu podle jejích údajů a dalších ukazatelů v roce 2022 nejvíce přispěly.

„Oceněním Visa Awards chceme poděkovat bankám a přijímatelům platebních karet za to, že společnými silami neustále inovujeme způsob, jakým lidé platí ať už v kamenných obchodech nebo na internetu. Díky nim prosperují i čeští obchodníci, kterým se díky akceptaci bezhotovostních plateb zvyšují příjmy až o 18 %,“ uvedl Petr Polák, country manažer pro Českou republiku.

Ocenění v jednotlivých kategoriích 

  • #1 issuer - Česká spořitelna
  • #1 acquirer - UniCredit Bank
  • #1 new cards - Moneta Money Bank
  • #1 sustainable bank - Komerční banka
  • #1 innovations - Global Payments
  • #1 woman in payment systems - Daniela Pešková z České spořitelny
  • #1 digital proposition - Česká spořitelna

Petr Polák spolu s Marcelem Gajdošem předali na pódiu ceny těmto vítězům. Ocenění #1 issuer za největší podíl aktivních karet v portfoliu Visa letos získala Česká spořitelna. Podle interních údajů společnosti Visa zaznamenala největší meziroční nárůst objemu transakcí kartami Visa společnost UniCredit Bank, a obsadila tak první místo v kategorii #1 acquirer. Moneta Money Bank zaznamenala největší meziroční nárůst nových karet Visa v roce 2022, a získala tak první místo v kategorii #1 new cards.

„Naším hlavním cílem je přinášet řešení, která co nejlépe odrážejí potřeby nejen bank a držitelů karet, ale také produkty a služby pro obchodníky a acquirery, díky nimž bude z digitalizace profitovat celá společnost,“ řekl Marcel Gajdoš, generální ředitel Visa pro Česko, Maďarsko a Slovensko. „V rámci Visa Awards chceme bankovní sektor speciální kategorií motivovat k většímu důrazu na udržitelnost – tak abychom společně v této oblasti například vzdělávali spotřebitele nebo jim zpřístupňovali nástroje pro kompenzaci environmentálního dopadu,“ dodal.

video

Digitalizace je nezbytností pro všechny obchodníky. Jinak je krize smete

Následující měsíce přinesou spoustu výzev pro všechny obchodníky. Na jedné straně je budou tížit rostoucí náklady na energie a mzdy, na straně druhé budou tlaky od zákazníků, kteří nebudou ochotni platit vyšší ceny za zboží a služby. Jak z toho ven? Jednu z možných odpovědí na to přinesla konference Boost your business!, kterou pořádal byznysový portál newstream.cz. Hlavní radou úspěšných podnikatelů je digitalizace. 

Přečíst článek

Ceny Visa Awards už mají své majitele Visa, užito se svolením

Cenu za udržitelnost #1 sustainable bank získala Komerční banka, která má jako první banka u nás na střeše své centrály fotovoltaickou elektrárnu, zároveň je jedním z iniciátorů projektu Udržitelný e-shop který připravila společně s Visa, společností Heureka a Asociací společenské odpovědnosti. V kategorii digitální propozice získala cenu Česká spořitelna za podporu vydávání virtuálních karet.

Ocenění v kategorii #1 innovation si odnesla společnost Global Payments za širokou nabídku digitálních platebních metod pro obchodníky. První příčku v kategorii #1 woman in payment systems obsadila Daniela Pešková z České spořitelny, která se jako členka jejího představenstva zásadním způsobem zasazuje o rozvoj českého bankovnictví a digitalizacie společnosti a zároveň motivuje další ženy ke kariéře v oblasti finančnictví.

Za unikátní trofejí, kterou si ocenění odnesli domů, stojí nápad designéra Tibora Mužíka. Soška svým tvarem písmene „V“, které je pro Visa typické, navazuje na předchozí ročník. O materiálové a designové zpracování se tentokrát postaralo slovenské studio crafting plastics!, které pracuje s kompostovatelným bioplastem z přírodních surovin.

Více informací o produktech a službách Visa pro digitální prodej najdete zde.

bezkontaktní platba
video

Visa spustila v Česku novou službu. Click to Pay zjednoduší platby kartou na internetu

Karetní společnost Visa v Česku spustila novou službu pro placení na internetu Click to Pay, která je již dostupná v několika e-shopech. Na on-line tiskové konferenci o tom informoval šéf Visa pro ČR Petr Polák.

Přečíst článek

video

Doba se změnila. Zákazníka je potřeba si hýčkat, shodují se experti napříč trhem

Maloobchod se v posledních několika letech mění v důsledku ekonomických i technologických změn a řady krizí. Mění se kvůli tomu podmínky fungování na trhu i chování spotřebitelů, a to natolik zásadně, že je třeba tomu přizpůsobit i nabídku služeb, jinak hrozí, že podnikatelé o své zákazníky přijdou. Shodli se na tom řečníci i diskutující na konferenci Boost your business, kterou pořádal server newstream.cz. Generálním partnerem akce byla společnost Global Payments.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme