Návštěvnost českého pavilonu na EXPO zklamala. Podívejte se na něj
Návštěvnost světové výstavy Expo 2020 v Dubaji, která začala v říjnu, nedosahuje předpokládané úrovně. Decentní styl značení a provázení návštěvníku se musí změnit na výraznější, totéž se týká i provozu a interiéru restaurace a baru. V průběžné zprávě, kterou vládě v pondělí předloží ministerstvo zahraničí, to uvedl generální komisař účasti České republiky na výstavě Jiří František Potužník.
„Po prvních dvou měsících lze konstatovat, že mediální a odborný zájem o českou expozici významně překračuje očekávání, ale že návštěvnost nedosahuje předpokládané úrovně a decentní styl značení a provázení návštěvníků se musí (i na základě doporučení architektů poradního sboru) změnit na výraznější; totéž se týká provozu a interiéru restaurace a SkyBaru,“ uvedl Potužník.
Celkový rozpočet české účasti včetně nefinanční účasti činí 374 milionů korun. Příspěvek ze státního rozpočtu, který byl zvýšen o 25,2 milionu loni v červenci, činí 185,2 milionu korun. Účast Česka je financována na bázi PPP, tedy ve spolupráci soukromého a veřejného sektoru.
PODÍVEJTE SE NA STÁNEK SAÚDSKÉ ARÁBIE
Osm let a sedm miliard dolarů (téměř 155 miliard korun). Tak dlouho trvaly a tolik stály přípravy na právě probíhající výstavu Expo v Dubaji, kterou od začátku října navštívily už tři milióny lidí.
Reportáž: Dubaj je kvůli Expu přecpaná. Čtvrť už jí zůstane
Enjoy
I návštěvníci odloženého světového veletrhu Expo v Dubaji se mohou těšit z technologického hitu firmy Siko - toalety, která splachuje jen minimem vody.
Tomáš Vala: S chytrým WC se nám daří prorážet do světa, jen nás trápí doprava
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.