Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Návštěvnost českého pavilonu na EXPO zklamala. Podívejte se na něj

Český pavilon na Expu v Dubaji.
Czech Expo

Návštěvnost světové výstavy Expo 2020 v Dubaji, která začala v říjnu, nedosahuje předpokládané úrovně. Decentní styl značení a provázení návštěvníku se musí změnit na výraznější, totéž se týká i provozu a interiéru restaurace a baru. V průběžné zprávě, kterou vládě v pondělí předloží ministerstvo zahraničí, to uvedl generální komisař účasti České republiky na výstavě Jiří František Potužník.

Reklama

„Po prvních dvou měsících lze konstatovat, že mediální a odborný zájem o českou expozici významně překračuje očekávání, ale že návštěvnost nedosahuje předpokládané úrovně a decentní styl značení a provázení návštěvníků se musí (i na základě doporučení architektů poradního sboru) změnit na výraznější; totéž se týká provozu a interiéru restaurace a SkyBaru,“ uvedl Potužník.

Celkový rozpočet české účasti včetně nefinanční účasti činí 374 milionů korun. Příspěvek ze státního rozpočtu, který byl zvýšen o 25,2 milionu loni v červenci, činí 185,2 milionu korun. Účast Česka je financována na bázi PPP, tedy ve spolupráci soukromého a veřejného sektoru.

PODÍVEJTE SE NA STÁNEK SAÚDSKÉ ARÁBIE

Reklama

Osm let a sedm miliard dolarů (téměř 155 miliard korun). Tak dlouho trvaly a tolik stály přípravy na právě probíhající výstavu Expo v Dubaji, kterou od začátku října navštívily už tři milióny lidí.

Reportáž: Dubaj je kvůli Expu přecpaná. Čtvrť už jí zůstane

Osm let a sedm miliard dolarů (téměř 155 miliard korun). Tak dlouho trvaly a tolik stály přípravy na právě probíhající výstavu Expo v Dubaji, kterou od začátku října navštívily už tři milióny lidí.

Přečíst článek

Valovi

Tomáš Vala: S chytrým WC se nám daří prorážet do světa, jen nás trápí doprava

I návštěvníci odloženého světového veletrhu Expo v Dubaji se mohou těšit z technologického hitu firmy Siko - toalety, která splachuje jen minimem vody.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme