Fotoreportáž: Češi zaplavili Hamburk. Hraje se o hodně
Fanoušci fotbalu dobývají Německo. Ty čeští a turečtí dnes zaplňují ulice Hamburku. Ať to dopadne, jak chce, chtějí být u toho. Atmosféru fotbalového „šílenství“ se vydala redakce Newstream zažít za vás.
Přeplněné vlaky, zásoby piva vypité ještě před státními hranicemi, a hlavně skepse převažující nad jistotou ovládla cestu českých fanoušků do Hamburku. Cíl je jasný, chtějí v přímém přenosu vidět rozhodující zápas fotbalového mistrovství světa. Češi se utkají s Turky. Musí vyhrát jinak „pojedou“ domů.
Zda fotbalisté zopakují úspěch hokejistů nevíme. Atmosféra v Hamburku i tak stojí za to, podívejte se na reportáž do následující galerie.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.