Britové varují své fanoušky před Eurem v Německu. Mají tam silnější pivo, zdůrazňuje ministerstvo

Britští fotbaloví fanoušci, kteří se v létě chystají do Německa na fotbalové Euro 2024, obdrželi oficiální varování od své vlády, že německé pivo může být silnější než anglické či skotské pinty a že by se také vůbec nemuseli dostat na zápas, pokud si jich dají moc, uvedl web BBC.
Britské ministerstvo zahraničí zveřejnilo na svém webu oficiální cestovní poradenství před letošním Mistrovstvím Evropy ve fotbale, které se bude konat od poloviny června do poloviny července v deseti německých městech. Podle BBC se očekává, že se na turnaj vypraví stovky tisíc britských fanoušků.
„Pivo může být silnější než v Británii, takže pijte zodpovědně, pamatujte na své meze a dodržujte místní zákony. Pokud to s pitím přeženete, nemusí vás pustit na stadion,“ uvedlo ministerstvo v bodu pod hlavičkou „Alkohol“.
Obsah alkoholu v britských spodně i svrchně kvašených pivech činí podle britské charitativní organizace Drinkaware v průměru 4,4 procenta. Síla německých piv se oproti tomu obvykle pohybuje v rozmezí 4,7 až 5,4 procenta.
Německým politikům se nelíbí, že fotbalová reprezentace od roku 2027 nebude hrát v dresech vyráběných domácí firmou Adidas. Rozhodnutí Německého fotbalového svazu (DFB) dát přednost americkému výrobci sportovní módy Nike považují za nevlastenecké, napsal deník Die Welt na svých internetových stránkách.
Německá ostuda. Fotbalisty nově oblékne Nike, Adidas končí
Zprávy z firem
Spoluzakladatel Asociace skotských fotbalových fanoušků Paul Goodwin stanici BBC řekl, že si musel překontrolovat datum zveřejnění cestovních rad ministerstva, aby se ujistil, že to není aprílový žert.
„Je samozřejmě mnoho věcí, před kterými je třeba skotské fanoušky varovat, ale opravdu si nemyslíme, že tohle je jedna z nich,“ uvedl.
Skotsko se utká hned v úvodním zápase turnaje 14. června v Mnichově s Německem. Anglie nastoupí proti Srbsku o dva dny později v Gelsenkirchenu. Wales ani Severní Irsko se na turnaj nekvalifikovaly.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.